![]() |
Ook Verhofdstadt graait, terwijl de rest met bloed, zweet en tranen bespaard...
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ve...0028068394.htm
Citaat:
Wie heeft er nu nog vertrouwen in deze regering?? Een regering van nietsnutten die hun afspraken nog niet eens nakomen... Gelukkig hebben we nog de nva die de ministers mooi in hun blote kont zet. :evil: |
|
Allee, we moeten toch solidair zijn met de miljonairs die niet genoeg geld hebben om zelf een Louis XIV interieur in hun kasten van gebouwen te zetten!!! Ge gaat onze elite toch niet opzadelen met (quelle horreur!) Ikea??? N-VA heeft gewoon de verkeerde prioriteiten - inzitten met de gewone Vlaming, wie is nu zo onnozel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
" ‘Bij de restauratie van zo’n prachtig, gigantisch huis, komt veel kijken. Het verhoogt de belevingswaarde van de stad.’ "
:roll: Verhogen jullie niet allemaal - sommigen doelbewust, anderen zonder dat ze het zelf beseffen, de meesten tegen heug en meug en een enkeling met héél véél goesting - de 'belevingswaarde' van jullie omgeving? Wanneer worden jullie daar eens voor beloond? 8-) |
Citaat:
|
1) Verhofstadt heeft een beschermd pand gekocht. Als je dat restaureert, dan krijg je daarvoor een wettelijk bepaalde premie. Iedereen kan en mag dat doen. Waar wachten jullie op, kritikasters? Jullie kunnen allemaal gemakkelijk jullie "zakken vullen" door hetzelfde te doen, er wachten genoeg beschermde monumenten op restauratie.
2) Verhofstadt krijgt die premie van een N-VA-minister.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mij stoort het dat niet iederéén die de 'belevingswaarde' van zijn/haar omgeving verhoogt daar geld voor krijgt. |
Citaat:
Mag ik u vriendelijk verzoeken uw taal te matigen, er is niets gebazel terug te vinden in wat ik zei en het zeker niet warrig. Maar probeer vooral zelf zo'n subsidie te regelen, we zijn tenslotte allemaal gelijk als Belg. U bent dus de gelijke van Verhofstadt, ondanks het een rijke klootzak is en u wellicht niet. Dus doe maar en laat ons vooral weten hoe u er wel mee gevaren bent. |
Citaat:
|
Citaat:
Het bedrag is ook onwerkelijk hoog. In tijden van crisis vind ik dit echt niet kunnen, en dat voor een liberaal. Het is puur het toepassen van Keynes. |
Citaat:
En die volgen wellicht gewoon de wet. En de wetten zitten scheef. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be