Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Regering Silvio Di Rupo I (y dva) - Where's the beef? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165942)

Salvadorii 9 januari 2012 19:54

De Regering Silvio Di Rupo I (y dva) - Where's the beef?

Een begroting die gebuist is door Europa, het rekenhof en de meeste economisten. Die overigens boordevol ofwel griekse-adders ofwel onnozele fouten zit - ik weet niet wat erger is - dat ministers stiekem zichzelf proberen te verrijken en de mensen voorliegen dat ze juist besparen - of dat zulke zaken gebeuren zonder dat zelfs één iemand het merkt - ISO9002 is het niet...

'Hervormingen' die eventueel in een tweede ambtermijn van Le Président zouden plaatsvinden zijn zo verdund dat men eigenlijk over een homeopathische behandeling moet spreken (ondanks dat dit effectief de grootste 'hervorming' is in decennia, dankzij de PS).

Een staatshervorming, de zoveelste bric-a-bric waar men vooral een herstructurering ten gronde - sommigen zouden zeggen een copernicaanse omwenteling - nodig heeft, die niet eens uitgevoerd zal worden tijdens De Pipo I, behalve dan de lege doos BHV in ruil voor decennia-durende geldstromen richten Gallo-Hangmatiers, zonder responsabilisering, zonder benchmarking, zonder zelfs een holle belofte om het beter te doen.

Ondertussen stijgt de staatsschuld, stijgen de belastingen, dalen de economische vooruitzichten en het vertrouwen in Belgie, zowel Europees als internationaal.

Maar Elio Berlusconi blijft maar herhalen 'Jusqu'ici tout va bien, Jusqu'ici tout va bien...' Wie niet weet hoe dat afloopt moet La Haine downloaden...

Amon_Re 9 januari 2012 20:13

Wat me wel opvalt is dat er precies een toename is in de "lekken". Zoals die brief van Olli Rehn en dat van Verhostadt. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die het beu zijn.

Salvadorii 9 januari 2012 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5920191)
Wat me wel opvalt is dat er precies een toename is in de "lekken". Zoals die brief van Olli Rehn en dat van Verhostadt. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die het beu zijn.

Als ge mensen de afgrond mee insleurt worden die om een of ander reden ongeduldig...

Salvadorii 9 januari 2012 20:16

Soit: Conclusie: Di Rupo is een 'fake polystyrene' premier*, die aan het hoofd staat van een 'fake plastic' regering...

* = wie het vervolg kent weet dat een 'fake polystyrene man'** gedoemd is 'to crumble and burn'

** = Deze 'fake polystyrene man' had eerder zelf 'surgery in the eighties' dan het eigenhandig uit te voeren. Maar daar is geen bewijs voor. Net zoals er geen bewijs was toen de man verdacht werd van paedofilie...

Salvadorii 9 januari 2012 21:52

Hmm bijna twee uur en nog niemand die durft beweren dat EDR n zijn stooges enige inhoud hebben. Algemene consensus dat het een adhoc, bric-a-brac, anti-Vlaamse-meerderheid regering is...

Salvadorii 10 januari 2012 01:30

Het wordt stillekes aan duidelijk dat Di Rupo en zijn medeplichtigen geen enkele beleid of aanpak hanteren, enkel een kill-BDW houding die hen dieper het moeras in sleurt. Polysterene Elio en zijn plastic Vlamingen zijn een doodlopend spoor...

Salvadorii 10 januari 2012 02:43

Ge zou op zijn minst verwachten dat Gaia de 'There's no beef' regering van Di Rupo zou toejuichen, maar zelfs dat niet...

zucht...

Niko Bellic 10 januari 2012 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5920403)
Hmm bijna twee uur en nog niemand die durft beweren dat EDR n zijn stooges enige inhoud hebben. Algemene consensus dat het een adhoc, bric-a-brac, anti-Vlaamse-meerderheid regering is...

Zou het ook niet kunnen dat de meeste mensen hier jouw steenkolenengels-kaakslagflamingantisme te vermoeiend om lezen vinden?

largo_w 10 januari 2012 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niko Bellic (Bericht 5922608)
Zou het ook niet kunnen dat de meeste mensen hier jouw steenkolenengels-kaakslagflamingantisme te vermoeiend om lezen vinden?

:lol:

Love the new attitude... wie weet misschien zie je het licht ooit nog.

Vito 10 januari 2012 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niko Bellic (Bericht 5922608)

Dat zou heel goed kunnen, ik ben het gezaag, en niet alleen van Salvadorii ook beu. Niemand hoort graag gezaag, zelfs niet als er dingen correct zouden zijn. Dat is de reden dat Vlaams-nationalisme nooit zal doorbreken.

fonne 10 januari 2012 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5922624)
Dat zou heel goed kunnen, ik ben het gezaag, en niet alleen van Salvadorii ook beu. Niemand hoort graag gezaag, zelfs niet als er dingen correct zouden zijn. Dat is de reden dat Vlaams-nationalisme nooit zal doorbreken.

Inderdaad, nooit, ik herhaal nooit, zullen ze de kiesdrempel van 50% overschrijden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be