![]() |
ik ben beschaamd Belg te zijn...
:oops: Kijk, voor al wie zijn beschamingen hier kwijt wil, een draadje geopend.
ALs eerste teazer, ik ben beschaamd: wij gaan straks weer stemmen met potlood. Terug naar de middeleeuwen. We zijn in een tijdperk waar de onderhandelingen begonnen zonder ipad1, dat de regering gevormd was net voor de lancering van ipad3. En in dit tijdperk slaagt de belgische politiek nog geen systeem te bedenken om elektronisch te stemmen. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...n-papier.dhtml |
Inderdaad, een schaamte. Ik ben zeer blij met de elektronische stemming en wil niets meer weten van stemmen met potlood en papier.
|
Ik kan me niet schamen vanwege een nationaliteit, aangezien ik besef dat de daden van een ander niet mijn eigen daden zijn. Bij uitbreiding zijn de daden van een ander ook niet de daden van een andere andere.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als dat zo is, dan zou het schandalig zijn dat ze die vervanging doen. Die vervanging moet je minstens met een tiende daarvan kunnen doen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahem, ik dacht dat niemand hinder ging ondervinden van de bevriezing?
|
Citaat:
Die kunnen daar dan een flinke cent aan verdienen, en meteen zitten ze wat dichter bij de bron om wat te foefelen, zodat ze geen stemadviezen meer moeten geven .... Middeleeuws. |
Citaat:
Bovendien is stemmen met potlood en papier misschien ouderwets, maar het is 100 keer veiliger dan het huidige oncontroleerbare computersysteem. |
Citaat:
Ik betwist niet dat uw geld 100 keer veiliger is in uw kous, dan op een spaarboekje van "een bank waaraan we winst gaan maken". Ik zeg dit maar om te vertellen dat ik niet alles betwist. Maar een houten kist met echt ingevulde stemformulieren vervangen onderweg door een houten kist met geprepareerde stemformulieren, is evenzeer een fluitje van een cent, als een ontsnapping uit 't gevang van Dendermonde. ai ai ai .... |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens zijn er in 2006 geen eerder louche of op zijn minst onverstaanbare toestanden ontdekt in het Antwerpse. Veiligheid voor alles, zou ik zeggen. Het oude tijdrovende systeem heeft bewezen nagenoeg 100% onkreukbaar te zijn door de talrijke beveiligingen, die er met de tijd zijn aangebracht. |
Ik wil van thuis stemmen. Over elk wetsontwerp. :evil:
|
Citaat:
|
ik snap niet waarom je beschaamd zou zijn Belg te zijn, als de flaminganten het verknallen ?
|
Citaat:
|
Pure discriminatie.
Reuma patienten kunnen geen potlood vasthouden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be