![]() |
De beste woordenwisselingen
Ge moet hier de beste woordenwisselingen weergeven. en verder niet zeveren of dom doen.
Ik vraag dat omdat het notoir moeilijk is, woordenwisselingen weer te geven op forum. Ik ben benieuwd:lol: |
Citaat:
Woorden per abuis verkeerd uitspreken/omdraaien.....of woordenwisselingen als in bekvechten/elkaar verwijten nar het hoofd slingeren? |
Citaat:
|
Citaat:
ik geef u : Snobisme |
woordenwisseling
onenigheid, strubbeling, twistgesprek, botsing, discussie, ruzie, twist Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/woordenwisseling |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ok ;-) |
Citaat:
Het is nog veel moeilijker natuurlijk GOEIE woordenwisselingen weer te geven |
Citaat:
|
Het enige dat ge kunt op een discussieforum, is een kwootje kwoten.
Maar als ge de vorige kwoot wil meenemen, moet ge al een half uur plakken. Een discussietje kwoten vergt al een uur plakken. Awel, plak:lol: Maar niemand doet dat. We vergeten liever wat er de vorige keer gezegd is, bij het discussiëren:lol::lol::lol: Zo kunnen we gemakkelijker alle richtingen ophollen:lol::lol::lol: |
idd
mss bij suggesties eens vragen of die quote en quote+ , die nu beperkt is tot 2, kunnen optrekken ... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
PP grade reactie
Prachtige Prestatie;-) Maar ik kan ze wel niet kwoten, ik krijg alleen blanco:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kunde dan van daar geen woordenwisselingen importeren naar hier ? asielzoekende woordenwisselingen of zo ? |
Citaat:
Ah nee, hun 25 kadertjes werken hier niet Het zou anders ideaal zijn om seriële bully's serieel te kwoten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be