Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   CD&V N-VA (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=56)
-   -   Oproep mbt forumraad (PNDF) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16612)

Fribre 17 juni 2004 19:18

Aan allen die het Manifest voor een Forumparlement ondertekent hebben en aan alle geintresseerden: de mod heeft gevraagd om ons voorstel nog wat meer uit te werken. Hier zouden we na de examenperiode aan kunnen beginnen.

Meer info: hier

Thomas Hx 18 juni 2004 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groen & Geel
Aan allen die het Manifest voor een Forumparlement ondertekent hebben en aan alle geintresseerden: de mod heeft gevraagd om ons voorstel nog wat meer uit te werken. Hier zouden we na de examenperiode aan kunnen beginnen.

Meer info: hier

Waarom moet dat hier komen?

Het zegt wel iets over de n-va'ers... Nu ze hun postjes hebben mag het kartel opgedoekt worden en moet er niet meer over geklapt worden.

Mag ik jullie erop wijzen dat hun nog maar begint beste kartelpartners.

Thomas Heynderickx

Aangebrande Phönix 18 juni 2004 18:06

Misschien moet hierover, naar goede democratische gewoonte, in gestemd worden in "Vlaams kartel" zelve?

Thomas Hx 19 juni 2004 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Misschien moet hierover, naar goede democratische gewoonte, in gestemd worden in "Vlaams kartel" zelve?

Mij goed, maar het voorstel opzich zegt voor mij al genoeg van bepaalde kartelgenoten :)

Aangebrande Phönix 19 juni 2004 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:

Mij goed, maar het voorstel opzich zegt voor mij al genoeg van bepaalde kartelgenoten :)

"...een voorwaardelijke samenwerking voor deze verkiezingen..."

Thomas Hx 19 juni 2004 18:58

Citaat:

Citaat:

Ah, dat is goed nieuws :D Dat moet de n-va er dus niet persee bij in de volgende regering 8) . En van afgesproken resoluties is dus ook niks waar :lol: . Leuk :D

Aangebrande Phönix 19 juni 2004 19:17

Citaat:

Citaat:

Ah, dat is goed nieuws :D Dat moet de n-va er dus niet persee bij in de volgende regering 8) . En van afgesproken resoluties is dus ook niks waar :lol: . Leuk :D

Hoorde bij het "voorwaarlijk".

Thomas Hx 19 juni 2004 19:22

Citaat:

Citaat:

Hoorde bij het "voorwaarlijk".

Schitterend, kan ik weer gerust op mijn beide oren slapen :)

DidiusTheGreat 21 juni 2004 18:54

Leuk voorstel. Ik ben hier nog niet zo lang, en heb de oude glorie dus niet meegemaakt.

Het heeft in ieder geval mijn volste steun, en ik ben benieuwd naar de voorstellen

Thomas Hx 21 juni 2004 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DidiusTheGreat
Leuk voorstel. Ik ben hier nog niet zo lang, en heb de oude glorie dus niet meegemaakt.

Het heeft in ieder geval mijn volste steun, en ik ben benieuwd naar de voorstellen

zijn volste glorie.

Allee ge moogt mijne naam als ex-parlementsvoorzitter ook onderschrijven :p

Fribre 21 juni 2004 19:42

In binnenland loopt er een poll over: iedereen gaan stemmen! :wink:

DidiusTheGreat 21 juni 2004 19:43

aangezien ik wel nog redelijk nieuw ben wil ik eerst een afwachten en zien hoe dit nu precies werkt, alvorens me actief in te zetten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be