![]() |
koning bezoekt zijn TWEE nieuwe appartementen
TWEE appartementen in HETZELFDE gebouw. Leg me dat eens uit?
http://standaard.be/artikel/detail.a...elid=GJG3KRKBS Wanneer ik, zelfs met vrienden of familie, een weekendje naar zee ga, HUUR ik een appartement. EENTJE welteverstaan en geen twee. Onze koning vindt het nodig om in 1 keer 2 appartementen te kopen aan anderhalf miljoen euro. Hij betaalt dit uit eigen zak wordt beweerd, maar wie vult die zak denkt ge? |
Misschien is het net zoals in de solden. 1 kopen en het 2de aan halve prijs.
Dat is waarschijnlijk wat hij bedoelde toen hij zei te gaan besparen. |
Is dat in een hoerenbuurt? :?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige werkloze die mijn geld verdient is mijn partner die voor kinderen en huishouden zorgt. Een onbetaalde fulltime job die om de een of andere reden geen enkel belastingvoordeel voor de werkende partner inhoudt. |
Citaat:
|
Als de Van Seksen-Coburgs in de buurt zijn, is seks nooit ver af geweest! Pas op, ik heb niks tegen seks, maar wel iets tegen de Van Seksen-Coburgs. Die maken seks zo ordinair! :evil:
|
Hoog tijd voor dit:
![]() |
Citaat:
(of dat alleen is is een andere vraag :lol: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Makkelijk als hun geile zoontjes komen logeren,en Laurent mag er regelmatig afkicken,door een Hot Marijke te slaan.
Wel iedere keer de schijtpot veranderen,want la Dolcé kakt maar ene keer in een pot. Wat een vergissing,la Dolcé kakt niet,maar ontdoet zich van haar Royale resten.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol ...
ik denk niet dat Zijne gatlekkersomgeving van tuin(hof)dignitarissen, militairen en flikken het plezant vinden dat dit adresje uitgelekt is. 'k ga daar ook eentje kopen en de leuke buurman uithangen |
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede: het is toch meer dan logisch dat Zijne Majesteit bij aankoop van één woning/appartement, tenminste een tweede bijkoopt? En wel daarom: de Koninklijke bedienden die de Vorst vergezellen moeten toch ook ergens logeren? Het kan toch niet dat Zijne Majesteit de Koning van Zijn personeel verwacht dat zij een hotel gaan boeken uit eigen zak. Verder stoort het me dat die buurt verstoort wordt door drie hoerenkoten. Ik hoop dat het Oostends stadsbestuur ervoor zorgt dat die koten daar wegtrekken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be