![]() |
De nadelen van de hereniging der Nederlanden
Broodje kroket?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ieder zijn smaak....:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig. De uitgelezen kans voor tegenstanders van Hereniging om hun argumenten te berde te brengen, en een dag later gaat het nog uitsluitende over bier.
tekenend...;) |
Ik wacht nog altijd op het eerste voordeel, Hollander.
Al dikwijls gevraagd, nog altijd geen degelijk antwoord op gekregen. |
Citaat:
Die nadelen zijn dan weer een voordeel voor de Nederlanders. |
Citaat:
Denk daar maar eens over na Henri1, wanneer je in dat "fijne Luik" van je op de 14de juli "la marseillaise" staat te zingen!. :lol: Jeff |
heb geen oranje kleding.
moet trx nie |
Qua culinair is het in Nederland zéér goed hoor! Ik weet het ik heb ermee gelachen maar het was maar wat "cliché". In Nederland heb ik nog NOOIT slecht gegeten.
|
Citaat:
|
De kwestie "Oranje(gekte)". In hoe verre is 'Oranje' als kleur een symbool voor de herenigde Nederlanden? Ik kan me voorstellen dat veel ("Noord"-)Nederlanders wel gehecht zijn aan de kleur, maar dat lijkt me toch te veel te maken te hebben met één bepaald vorstenhuis i.p.v. de natie, en de andere historische Nederlanders zullen daar niet zo veel waarde aan hechten.
|
Citaat:
Bovendien de eerste steen is al gelegd toen Vlaanderen koos voor de unie van Utrecht, en dus zich achter Willem van Oranje schaarden. De "vader" van ons allemaal, met de kleur "oranje" als symbool daarvan. Jeff |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be