![]() |
Waar zit het wegenvignet (voor buitenlanders) in de regeerverklaring ?
Even herinneren:
voor iedereen (Vlamingen, Walen èn buitenlanders) een wegenvignet; maar voor "ons" de jaarlijkse verkeersbelasting omlaag met precies dat bedrag van dat wegenvignet. Wij betalen in Frankrijk, Zwitersland, Italië, Spanje .... en de Nederlanders ... enz. denderen maar over onze autosnelwegen. Waar blijft die hapklare belasting die "ons" niets kost ? Doeme toch hé |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar wat belet hen om het door te voeren ? |
Citaat:
En bovendien is het financiëel een ramp voor Vlaanderen: met 70% van de verplaatsingen krijgt Vlaanderen 52% van de opbrengst. Brussel met quasi nul verplaatsingen (wegens geen autosnelwegen) krijgt 10% van de opbrengst. Want on est des Belges quand-même? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die net buiten de Zwitserse grenzen wonen, zitten ook met zo'n problemen van verschillende stelsels. Benelux heeft een uitnodiging gekregen om mee te doen. Doen ze niet mee, dan is het wat mij betreft best om vignetjes te plakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Centen binnenrijven, en tegelijk hun dorpen, ringwegen ... een beetje ontlasten .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet het. Maar toch blijf ik er op hameren. Ook Vlaanderen moet besparen, en wie houdt dat spel tegen ?? Wie ???? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be