![]() |
Maand na regering Di Rupo: 2000 leden extra bij N-VA !!
Wat voorspelt dat voor de gemeenteraadsverkiezingen ?
Zullen er journalisten zijn die durven vragen aan de minderheids/meerderheids/regeringspartijen om een reactie hierop ? En wat zeg jij ? Ik beperkt me tot tranige ogen en stilzwijgen. Puur geluk ! http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=GB3KTUI4 Citaat:
als de link niet meer marcheert: Citaat:
|
Dat de traditio's en Di Pipo bij het zien van deze cijfers een hartaanval zullen krijgen.:lol:
Het worden nog zéér leuke tijden! |
Hoe hard CVP PVV en SP nu nog gaan proberen, het is voor de meesten duidelijk dat ze onderhandeld hebben op basis van een nota vol leugens en bedrog.
Dat zijn partijen van het verleden. |
"bagger"...BDW weet waarover hij spreekt...
Desalnietemin: Go NVA....Go!!! |
Citaat:
Komt niet echt goed over bij mensen die je nog moet overtuigen. |
bij de gemeenteraadsverkiezigen gaat het vooral over mensen, wie gaat de gemeente het best besturen, en zij die vroeger altijd VB stemden en een beetje bedrogen uitkwamen over de bekwaamheid van die verkozenen, kunnen nu misschien voor betere kandidaten kiezen bij een Vlaams Nationale partij, het zal echter afwegen zijn,
|
Citaat:
natuurlijk moet je weten waar, wanneer en tegen wie je je dagelijkse taaltje gebruikt, maar in zijn diepste binnenste is een echte Vlaming een Tijl Uilenspiegel. Lachen is niet hetzelfde als uitlachen; met humor overleef je alles. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij wordt een nva overwinning bij de gemeenteraadsverkiezingen toch stilaan onvermijdelijk. De trukkendoos van de tradio's door nva af te schilderen als "België kapot te willen" en "een partij die geen verantwoordelijkheden neemt" werkt niet. Di Rupo zijn nachtmerrie zal uitkomen: Tegen 2014 een grote nva overwinning.
|
hoe maak ik mij lid.....:-)
|
Citaat:
of te zeggen met wie ge samen iets kunt veranderen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
thanks.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je vanaf 16j stemrecht krijgt in vergaderingen en zo. Maar eerlijk, ik zou moeten kijken in de statuten |
Citaat:
Er is ook nog de N-VA jongeren, ik geloof tot 26, maar ik kan me vergissen omdat ik ouder ben dan dat. Veel ouder helaas. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be