![]() |
Als je niet kunt slapen kan dit misschien helpen
http://www.go2sleep.be/ Het moeten niet altijd koetjes en kalfjes zijn :D |
En als dat niet helpt, heb je nog altijd dit ;)
Versje om te mompelen als je niet goed in slaap kunt komen de slome slak slaapt in de slappe sla de slome slak slaapt in de slappe sla de slome slak slaapt in de slappe sla de slome slak slaapt idde slappe sla de slowe slah slawidde slawe sla de sllde slll saal assassasssssssss de sll de sll sssssssssss Joke van Leeuwen, 2000,'Ozo heppie en andere versjes', Amsterdam Antwerpen, Querido |
En dan is er nog de variant voor het wakker worden:
versje om te mompelen als je niet goed wakker kunt worden mmhohmmhohmmhohmpfff mmhohmmhohmmhohmpfff izzolekkewarmier izzolekkewarmier mamoewakkewoh mamoewakkewoh moemewazze moemewazze hup Joke Van Leeuwen, 2000, 'Ozo heppie en andere versjes' , Amsterdam Antwerpen, Querido's uitgeverij |
Fredje:
... mmhohmmhohmmhohmpfff ...enz... ydde: Fredje, da' snap ik helemaal niet zie, maar dat zal wel aan mij liggen zeker ? |
Citaat:
Maar wees gerust, als jij mij binnen een paar jaar die mop hebt uitgelegd, zal ik je direct ook die versjes uitleggen. Levenslang leren noemen ze dat :lol: . |
Fredje:
Ik zal je die versjes uitleggen. ydde: Merci, Fredje. Zo zie je maar dat er op deze fora ook nog vriendelijke mensen frequenteren. |
Voor NN (uit de oude doos).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be