![]() |
Vlaanderen wint niet bij financieringswet.
En fier dat onze traditio's waren over het afgesloten "compromis"!!!
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120117_014 |
En dan te weten dat A Decoster een Groen signatuur heeft.
|
Citaat:
|
2014 Wordt, denk ik, een scharniermoment. Een premier die de Vlamingen niet kan overtuigen, bonden die staan te steigeren, een compromis gebaseerd op 'foute' veronderstellingen, verdere verfransing van de Vlaamse randgemeente. Een perfecte combinatie voor succes voor de n-va...
|
het wordt saai om altijd gelijk te krijgen. Kunnen die traditios nu niet eens wat meer hun best doen
|
Stating the obvious. Dus de n-va is aan de kant gaan staan omdat ze weigeren een oerslecht akkoord te steunen. Aangezien ps weigerde om halfweg een compromis te vormen hebben ze inderdaad de n-va eruit moeten zwieren.
|
Dat zeg ik al van eind september.
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=46 Ik haalde toen reeds een document van Decoster aan als bron voor mijn berekeningen. Het grappige van de zaak was toen echter wel dat Decoster beweerde dat de financieringswet wel een goeie zaak was voor Vlaanderen, (http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...koord-is.dhtml) waarmee hij lijnrecht inging tegen zijn eigen notas. En nu gaat die gast eindelijk ook toegeven dat die financieringswet een regelrechte ramp is voor Vlaanderen. Je gaat me niet zeggen dat ik dat al wist in september (op basis van Decoster zelf) en hij niet. Lol, huichelaar eerste klasse, die ex prof van mij. |
Citaat:
|
Dank, 1000 maal dank, beste VLD, CD&V en SpA voor een akkoord waar we niet beter van worden. Niet getreurd, mijn gezin telt 3 aankomende kiesgerechtigden aan wie ik al uitgelegd heb hoe hun toekomst er gaat uitzien dank zij de labbekakken van bovenvermeldde partijen. Ik moet hier niet vertellen zeker dat mijn kinderen net als ik staan te popelen om opnieuw te gaan stemmen en op wie.... ja dat moet ik hier ook niet zeggen zeker. D-day komt dichterbij.
|
Citaat:
|
ik veronderstel dat ze het hier hebben over de financiering van de bevoegdheden van de gewesten. maar als we het over de financiering van de gemeenschapsbevoegdheden spreken, verliezen de Nederlandstaligen.
|
We winnen eventueel niet bij de financieringswet ....
maar wat een geluk toch dat we hebben: we gaan geld verdienen met Dexia .... . |
dit is de kerel die groen adviseerde tijdens de onderhandelingen
proficiat |
Vervelend om altijd gelijk te krijgen...
Ik hoop dat die tradio's bij de volgende verkiezingen de pandoering van leven gaan krijgen...:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zodra de grondwet herschreven is is dat ook niet meer nodig. |
Vlaanderen wint niet.
België wint. België moet de pensioenen betalen. Vlaanderen krijgt een groot probleem met vergrijzing. Vlaamse pensioenen kunnen gemakkelijker betaald worden door de Belgische overheid. Vlamingen winnen dus. Waar zit het probleem? Enige nadeel is dat Vlaamse politici minder geld kunnen verkwisten. Titel zou dus moeten zijn: Vlamingen winnen omdat Vlaamse politici niet winnen. Vlamingen laten zich toch zo graag bedotten. (Door de eigen politici) |
Citaat:
|
Citaat:
2 Uit respect voor uw taal kunt ge beter "wie betaalt" schrijven. 3 Gelieve argumenten te geven die mijn standpunt tegenspreken als ge niet akkoord zijt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be