![]() |
Pjotterke de holbewoner
Prachtige column van Bart De Wever:
Citaat:
http://www.n-va.be/nieuws/opinie/na-...e-koude-douche |
Citaat:
Ik apprecieer zijn zelfkennis. |
Voor een paar jaar hebben we toch in Antwerpen een vergelijkbaar geval gehad met een "arme" hongerige thuisloze bedelaar die op het Astridplein 2 kinderen zou gered hebben.
De man zit er nu opnieuw, voor zijn plezier en omdat het meer opbrengt dan de OCMW. |
Citaat:
Uw voorbeeld is tenminste één dat niet zuiver teert op emoties maar ook op feitelijke cijfers... |
Citaat:
Daklozen of thuislozen prefereren soms echt de zogenaamde "vrijheid" naar eigen zeggen. Iemand had ooit bij de Brusselse daklozen gezocht naar iemand die tijdens de wintermaanden op zijn dieren in de Ardennen wou passen, inclusief gebruik van een stacaravan.... noppes. |
Citaat:
als BDW of één van de talrijke artsen binnen zijn partij d�*�*r nu eens even op in hadden willen gaan ... |
Citaat:
Samenvatten, Bart, samenvatten. |
Citaat:
|
Wanneer ik zin mocht hebben om een column te lezen, dan lees ik wel een gazet, Wevermans...
Ook steevast van die pertinente thema's die daarin worden aangehaald, vindt u niet? Een mens doet dan eens de moeite om de egotripperij van de schrijver te doorworstelen, krijgt men dan zo'n scheefgetrokken conclusie met een vleugje politiek-correcte clichés waarvan een mens spontaan bloeddrukproblemen krijgt. Melige, cynische proza zonder ballen op een website dumpen en dan gaan lopen: zo kennen we de N-VA weer. Goede metafoor voor de komende 4 jaar komedie van Bart Pansj en Jean Heps. |
Citaat:
|
De Wever zijn verhaal is vooral erg �*nti.
zoals bij alle extremisten |
Citaat:
Als jij je beter voelt om dit in de krant te lezen en bijgevolg liever een abonnement neemt, be my guest: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=KM3KSJ89 |
Citaat:
|
Citaat:
Anders moet je hem 'colloceren'. |
Citaat:
|
Er wordt hier weer veel op de man gespeeld, maar over de boodschap gaat het weer minder. Ben ik de enige die de link legt van dit artikel naar wat er is gebeurd op Pukkelpop? Of naar het jaatlijkse Music For Life gebeuren? Of ja zelfs de regeringsvorming!
Iemand schreef; "Het ging over de drang om ons sentimenteel te laven aan het slachtofferschap van de goede mens in de boze wereld." En inderdaad, dat is de essentie. Maar is er iemand die hier niet mee akkoord is? Die durft beweren dat de gemiddelde mens niet op zo'n manier denkt en handelt? En daaropvolgend; durft iemand te beweren dat de bedrijfs-, organistatie- of politieke politieke leiders hier niet handig gebruik van maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zou het met Pjotr zijn?
Citaat:
Nu heeft ie zelfs geen eigengebouwd hol meer? Dit zijn dus de daklozen waar iedereen Maggie nu voor naar haar voeten geeft? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be