![]() |
De échte agenda van Di Rupo
Interessante leesvoer...
http://ymlp.com/zofivm Hier word het nog maar eens bevestigd dat Di Rupo volop bezig is met plan B. Als ze hun klauwen op Sint Genesius rode kunnen zetten dan hebben ze hunne corridor dus kan Brussel zonder problemen bij Wallonie gevoegd worden. Oh ja, de overige 5 faciliteiten gemeenten is ook wel welkom. Hoe meer vlaams grondgebied men kan pikken, hoe beter! :evil: Dankzij onze grote staatsmannen Beke en de Croo wordt dit artikel ongetwijfeld waarheid. |
Conclusie van dit artikel: Belziek is een dictatuur erger dan het communisme, valser , achterbakser, gemener.
En de Vlamingen zijn nog grotere "kiekens" dan Marc Vertongen, mijn gedacht. Nederlanden herenigt U !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het eerste dat ik hier van lees. Is hier op het forum daar al een discussie over? :? |
Citaat:
Niet echt een onverwachte hoek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik ? |
Citaat:
|
Citaat:
Naar aanleiding van het editoriaal in De Standaard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is in België ALLES ondergeschikt geraakt aan de staat en zijn ideologie? De Vlaamse pers is misschien veel te onkritisch en bevolkt door linkse journalisten, maar ze is daarom nog niet vergelijkbaar met de regimepers in een totalitaire staat. Wij kunnen schrijven en doen wat we willen; er is in België altijd veel vrijheid geweest, maar ook altijd te weinig gelijkheid en wederkerigheid. DAT moet je schrijven, niet zoiets belachelijk als dat België een totalitaire staat zou zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be