![]() |
Gingrich denkt aan opgeven
Citaat:
|
Met een gek als Romney komt WWIII steeds dichterbij.
|
Wie is dat misschien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Newt Gingrich is inderdaad een controversiële figuur met "a lot of baggage" dat tegen hem kan worden gebruikt: gaande van zijn politieke tot zijn private leven.
|
Citaat:
|
Inderdaad. Er zijn veel gekkere en ongeïnformeerdere kandidaten dan Romney. Zo stelde Rick Perry nog gisteren dat Turkije geregeerd wordt door moslimfundamentalisten.
|
Citaat:
|
Voor de onvoorwaardelijke anti's zijn alle republikeinen extreem, gek en dom, en is Obama een genie.
Wanneer een republikeinse kandidaat een lapsus maakt, dan gaat men erop als vliegen op stront om te tonen hoe dom en gevaarlijk hij/zij wel is. Wanneer Obama een paar weken geleden tegen zijn toeschouwers in Kansas zei : ‘Het is geweldig om terug te zijn in de staat Texas’, en pas verbeterde toen iedereen hard begon te lachen. ‘Eh, de staat Kansas’. Toen had men het over 'een menselijk foutje'. Tja... |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste wegen gewoon de kandidaten af tegen elkaar en zien dat obama de minst slechte is. Citaat:
|
Citaat:
Of de Turkse overheid Moslim terroristen noemen. |
Citaat:
Ik denk dat ik in de twee strijd Romney-Obama ga hopen op Romney. Om allerlei redenen; maar geen enkele daarvan is omdat ik Romney intrinsiek beter zou vinden. Maar ook niet omdat ik hem intrinsiek slechter zou vinden dan Obama. Daarvoor heeft Obama net iets te veel verknalt. |
Ik hoop dat Obama Amerika zo hard in de vernieling kan drijven als die kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be