Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Geen registratie criminelen op etnische achtergrond (https://forum.politics.be/showthread.php?t=166428)

Cynara Cardunculus 19 januari 2012 11:54

Geen registratie criminelen op etnische achtergrond

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams belang
In haar antwoord op een vraag van Vlaams Belang-Kamerlid Peter Logghe liet kersvers Justitieminister Annemie Turtelboom immers weten dat ze de etnische herkomst van criminelen niet wil laten registreren omdat zoiets “bepaalde vooroordelen zou kunnen versterken” en zij “bepaalde bevolkingsgroepen niet wil stigmatiseren.” Meer van hetzelfde dus. Wie had gehoopt dat Turtelboom meer moed aan de dag zou leggen dan haar partijgenoot tien jaar geleden, is nu reeds een illusie armer.

Bon ok.

Maar dan ook geen "etnische extra ondersteuning" voor dingen die door die vooroordelen zouden worden vermoed?
geen "extra subsidies" voor etnische groeperingen aub? ook niet voor aparte religieuze etnische groeperingen als het kan?

Waarom moet Anciaux extra belastingsgeld betalen voor "islamitische cultuur"? waarvoor is dat nodig? Toch niet "om bepaalde vooroordelen te ontkrachten" neem ik aan?

Kortom, misschien is het besluit van truttebel nog niet zo slecht: als men alle subsidies op basis van enige etnische achtergrond of religie (Anciaux overtreedt de scheiding tussen moskee en staat) afschaft, hebben we hopen bespaard!

Baka 19 januari 2012 16:11

Als feiten een vooroordeel bevestigen zijn het geen vooroordelen meer maar feiten.

Ik lees : de reeds gekende feiten moeten we blijven negeren.

Egmond Codfried 19 januari 2012 16:21

Hermann Goring

Cynara Cardunculus 19 januari 2012 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5942804)

Hermann Goring

De nazi's waren negers? Meen je dat?

Baka 19 januari 2012 16:37

Citaat:

Hermann Goring

Wat heeft deze overleden man te maken met het onderwerp?

andev 19 januari 2012 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5942841)
Wat heeft deze overleden man te maken met het onderwerp?

Een foto van Mohammed, de woestijnrover, mag niet uiteraard!

Elbow 19 januari 2012 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5942780)
Als feiten een vooroordeel bevestigen zijn het geen vooroordelen meer maar feiten.

Ik lees : de reeds gekende feiten moeten we blijven negeren.

Ik lees dat ook. Ik lees ook dat de beleidsmakers in hun broek doen om de feiten te communiceren aan de bevolking. Niet verbazingwekkend, na 20 jaar propaganda over de "verrijking".

Baka 19 januari 2012 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 5943188)

Dat heeft weer een of andere gefrustreerde haatbaard verzonnen want eerder kon het wel...
Citaat:

There have been depictions of Mohammed in every era and in nearly every country in the world.
Reclame Liebig :rofl:

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/

Egmond Codfried 19 januari 2012 19:49

Wij zijn gewone, normale mensen.

Baka 19 januari 2012 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5943294)
Wij zijn gewone, normale mensen.

Aangezien deze draad over criminelen gaat veronderstel ik dat dit een foto van de Daltons is?

daiwa 19 januari 2012 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5942248)
Bon ok.

Maar dan ook geen "etnische extra ondersteuning" voor dingen die door die vooroordelen zouden worden vermoed?
geen "extra subsidies" voor etnische groeperingen aub? ook niet voor aparte religieuze etnische groeperingen als het kan?

Waarom moet Anciaux extra belastingsgeld betalen voor "islamitische cultuur"? waarvoor is dat nodig? Toch niet "om bepaalde vooroordelen te ontkrachten" neem ik aan?

Kortom, misschien is het besluit van truttebel nog niet zo slecht: als men alle subsidies op basis van enige etnische achtergrond of religie (Anciaux overtreedt de scheiding tussen moskee en staat) afschaft, hebben we hopen bespaard!

Sinds wanneer is de waarheid zeggen stigmatiseren?

Dixie 19 januari 2012 22:31

Citaat:

laat het uit, ze hacken misschien deze site wel:-D

Zapatista 19 januari 2012 22:46

Citaat:

Hermann Goring

Het merk 'Schwarzkopf' is naar hem vernoemd.

suqar_7loe 19 januari 2012 22:51

Citaat:

Die bestaat niet, slimme.

Dixie 19 januari 2012 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5943231)
Dat heeft weer een of andere gefrustreerde haatbaard verzonnen want eerder kon het wel...
Reclame Liebig :rofl:

http://zombietime.com/mohammed_image_archive/

hopelijk sta je op Edmond zijn negeerlijst als hij ziet dat Mo is afgebeeld met een teint gaat ie door het dak!

Xenophon 19 januari 2012 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5942248)
Bon ok.

In de gevangenis dan weer, laten ze dat niet aan hun hart komen, daar kijken ze heel goed naar die etniciteit. Daar steken ze soort bij soort, anders loopt het een beetje uit de hand.

Baka 19 januari 2012 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5943643)
hopelijk sta je op Edmond zijn negeerlijst als hij ziet dat Mo is afgebeeld met een teint gaat ie door het dak!

Is er iemand die NIET op zijn nege(e)rlijst staat ?

Baka 19 januari 2012 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5943640)
Die bestaat niet, slimme.

Toch wel, genomen met een smartphone in Dante's Inferno.

Xenophon 20 januari 2012 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5943674)
Is er iemand die NIET op zijn nege(e)rlijst staat ?

Ik.

Xenophon 20 januari 2012 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5943680)
Toch wel, genomen met een smartphone in Dante's Inferno.

In welke cirkel zit Mohamed?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be