![]() |
Koningkrijk der Nederlanden 200 jaar oud
![]() Willem van Oranje (1533-1584) beschreven als 'meer bruin dan wit'en 'bruyn van verve en de baerde.' Juist vanwege zijn donkere kleur was hij herkanbaar als lid van de hoge adel, die heerste over de witte lijfeigenen waarvan jullie de getraumatiseerde afstammelingen zijn, die sinds 1848 zwarte mensen haten. http://www.rijksoverheid.nl/minister...oninkrijk.html Citaat:
|
Codfried blijft threads en topics en fora vervuilen met zijn onzin. Negeren die hap!
|
achterlijk plebs.
|
Ik heb gehoord dat Oranje Willem in feite een chinees was!
|
Citaat:
![]() Lulu Wang, een voormoeder van Willem van Oranje: wat werd ze in het begin afgezeikt, maar ze is toch succesvol. |
Citaat:
|
![]() Nancy Kwan als Suzy Wong: ze had een affaire met Leopold I Habsburg, de echte vader van Willem. ![]() Leopold I Habsburg |
k'dacht dat die ouder waren
|
Ik had een slechte dag, maar je threads laten me steeds weer glimlachen.
Dank je, lieve Egmond. |
In landen zoals Nederland waar het IQ wat lager is zwaait men graag naar de koninklijke misdadigers!
|
Citaat:
indien uw absurde theorieën correct zouden zijn, dan zijn ze eigenlijk een stevig argument voor etnische genocide. |
racistisch plebs
|
oh oh... Codfried ik zou maar maken dat je weg komt... ik zie de mannen in het wit met een dwangbuis op je af komen... :D
|
Citaat:
:? |
Citaat:
:? |
Citaat:
Misschien eens een debat organiseren tussen de auteur van het racistische March of the Titans en Codfried, die beweren immers krak hetzelfde, buiten dat alle grote persoonlijkheden bij de ene zwart en de andere wit waren. Hopeloze onzin van een verdraaide ziel. Smijt mij maar op je negeerlijst Codfried, want je zeikt tegen de sterren op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wou zeggen hoera, maar je bent wat jaartjes te vroeg......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be