![]() |
Supersnel, supergoedkoop veganistisch eten
Slaatje seitan, tomaat, olijf, mayo, tamari
2,5€ Bereidingstijd (BT) => 5' |
Supersnel, supergoedkoop veganistisch eten....en met honger blijven zitten
|
Citaat:
|
ik ga liever voor een vijfgangen menu in een exclusief biologisch-veganistisch restaurant zoals Avalon in Gent (50 euro) :-)
|
Citaat:
Jaja ik ook, moest ik duiten hebben Het enige wat me interesseert, is niet meer koken. Ik ben het beu na 30 jaar. http://www.deappelier.be/appelier.htm Mijn vroeger lievelingsrestaurant (1990-94) Ik zie dat enkel Wim er nog is. Leuke website, leuk restaurant. De Avalon is natuurlijk weer voor de Gentse intellectuele elite. Hoe noemt dat in de Burgstraat weer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewone mayonaise eet die dus niet. Wel de "vervang-soort", die bij BIO Planet gekocht wordt. Niet dat die vervangmayo ook maar enigszins naar echte, zelfgemaakte mayonaise smaakt. Maar kom: ik respecteer dat. |
Citaat:
Geef ze zelf eens door, want jou geloof ik niet. Veganmayo smaakt me veel beter dan de gewone met ei. Vegamayo: 3,5€ mayo 1€ Je moet rijk zijn om dagelijks veganistische producten te kunnen kopen Elke vegan-variant is drie keer duurder dan gewone |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb savooikool gemaakt vandaag, samen met puree op basis van aardappel, melk en een dooierke.
Voedingswaarde in overvloed! |
Citaat:
Ik heb het hier over supersnel:-( Nu maak ik ook nog wel complexere dingen die dan drie dagen hoofdschotel vormen. |
Veganisten zien er ALTIJD ongezond uit! maja werken doen die werkschuwe flower power hippies toch niet! die hebben geen krachtvoeding nodig!! een dier dient om opgegeten te worden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k&k-kookrubriek?
|
Citaat:
En neen Eno; ik geef haar niet door. Denk dat je -moest ik dat echt doen- een scheldtirade krijgt van hier tot in Tokio. Al wie maar één puntje van kritiek durft te uiten op haar eetgedrag die krijgt meteen de volle laag. Geloof mij. Dat wilt ge niet meemaken. Ze is niet zo zachtaardig als haar moeder, amai. Uw klakske zou ni lang op uw hoofd blijven staan se!:-) Hetgeen dat rijk zijn betreft: de afspraak in mijn gezin is dat alles hetgeen extra moet worden aangekocht door haar zelf betaald moet worden. En dat doet ze zonder probleem. 2 keer per maand naar Bio-planet= 2 keer per maand door haarzelf betaald. Natuurlijk betaalt zij alles 2 keer duurder. Maar dat is haar eigen keuze, dat is met haar eigen geld. Kan ik niks op zeggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be