![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja hoe meer barsten in het "cordon" hoe beter... En inderdaad als zelfs groentjes dit soort uitspraken beginnen te doen, ligt een doorbraak niet zó verweg meer!
|
Citaat:
Met hun "think globally - act locally" filosofie staan ze veel dichter bij de ideeën over een toekomstige samenleving van het Vlaams Blok dan ze zelf durven denken. En ik kan het weten want ik kom uit Agalev. 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt wel een punt, overigens. Vlaams Blok en Agalev (Groen!) zijn de herverkaveling van het politieke landschap, heb ik een wijs man ergens horen verklaren. Uiterstlinks en uiterstrechts in één coalitie, stel je voor... :mrgreen: |
Citaat:
|
Groen! maakt het zichzelf wel gemakkelijk, net als Vivant. Elke regeringsverantwoordelijkheid afwijzen, maar wel gaan zeggen wie het wel moet doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Tenslotte is bruin rood+groen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oranje = geel en rood groen = blauw en geel dus 2*geel, rood, blauw = bruin. |
Niet helemaal on-topic misschien maar ik vind dat Groen! best mee in een regering kan stappen. Nu laten ze het over aan een tripartite, wat altijd in het voordeel werkt van het VB!
|
Citaat:
Ik zou wel kunnen leven met een minderheidsregering met Groen! Dus geen ministers van Groen! maar wel mee akkoorden sluiten. |
Citaat:
(Minderheids)regering (Groen!) / SP.A / Spirit / N-VA / CD&V Dan zit er nog een democratische én rechtse(re) partij in de oppositie: de VLD. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be