Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Allee, tis weer de schuld van de N-va. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=166455)

matthias999 19 januari 2012 20:10

Allee, tis weer de schuld van de N-va.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...in-Kamer.dhtml

En toch maar bijven proberen om nva eronder uit te halen!! De democratie is men weer vergeten natuurlijk. Waarom het Cordon Sanitaire niet uitbreiden??

Athelas 19 januari 2012 20:17

Het wordt hoog tijd dat we die staatsmannen eens op hun plaats zetten, nl bij het groot huisvuil.

Randa 19 januari 2012 20:23

katlijne Cools in ter zake, onbeschofte trien, zelfs als je het niet hebt voor Kris Peeters dan laat je hem toch uitspreken, en altijd maar hetzelfde op een andere wijze zeggen, ge zou ze zo door de TV trekken, en toch maar trachten ruzie te stoken in de vlaamse regering,
rn in de kamer, alle pijlen op de NV-A wat hebben ze schrik voor verkiezingen, onze democratische partijen, goed zo.

Randa 19 januari 2012 20:25

en terwijl de vlaamse partijen alleen maar op de NV-A blokken, lachen de franstaligen in hun vuist, en zetten ons waarschijnlijk langs alle kanten in het zak.
domme domme vlamingen

peter1962 19 januari 2012 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5943349)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...in-Kamer.dhtml

En toch maar bijven proberen om nva eronder uit te halen!! De democratie is men weer vergeten natuurlijk. Waarom het Cordon Sanitaire niet uitbreiden??

Wat is er abnormaal in een normaal politiek bestel, in de verhouding oppositie - meerderheid ? Verwacht je dat de meerderheid gaat handjeklap doen voor Bracke ?

Distel 19 januari 2012 21:41

Van Ackere mag mij anders altijd eens komen uitleggen hoe de N-VA gebaat zou zijn bij een klimaat van angst rond een regionalisering.

Maikel Joosten 19 januari 2012 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5943478)
Wat is er abnormaal in een normaal politiek bestel, in de verhouding oppositie - meerderheid ? Verwacht je dat de meerderheid gaat handjeklap doen voor Bracke ?

De verwoede pogingen van de meerderheid om de oppositie in de vergetelheid te duwen en dwingen blijven lachwekkend en zijn meestal slecht geargumenteerd. Iedereen ziet dat de traditio's alle mogelijke trukken bovenhaalt. Maarja op het nieuws zie je enkel de traditio's die zegenvieren in de kamer. belachelijk gewoon

Txiki 19 januari 2012 22:36

Wie iets afweet van de Kitson-theorieën (genoemd naar de Britse generaal Frank Kitson), heeft hier een heerlijke case aan. Alé, hier kan je als student een stevige masterproef aan wijden.

Grey 19 januari 2012 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Randa (Bericht 5943389)
en terwijl de vlaamse partijen alleen maar op de NV-A blokken, lachen de franstaligen in hun vuist, en zetten ons waarschijnlijk langs alle kanten in het zak.
domme domme vlamingen

Allee, ik ben is benieuwd wanneer die doemscenario's gaan uitkomen. Ben ook eens benieuwd wanneer de Islam ons gaan onderwerpen, beweert men ook al 11 jaar :lol:.

Maikel Joosten 19 januari 2012 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grey (Bericht 5943639)
Allee, ik ben is benieuwd wanneer die doemscenario's gaan uitkomen. Ben ook eens benieuwd wanneer de Islam ons gaan onderwerpen, beweert men ook al 11 jaar :lol:.

Ik ben niet van plan te wachten tot het gebeurd. Die mensen hebben geduld

Grey 19 januari 2012 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 5943641)
Ik ben niet van plan te wachten tot het gebeurd. Die mensen hebben geduld

Yep, tijd dat alle vijftien man van Sharia4Belgium in de bak vliegen, als het er geen tien zijn.:-)

Txiki 19 januari 2012 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grey (Bericht 5943649)
Yep, tijd dat alle vijftien man van Sharia4Belgium in de bak vliegen, als het er geen tien zijn.:-)

Alsof dat iets oplost. "Lastige figuren? Opsluiten maar!"

suqar_7loe 19 januari 2012 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grey (Bericht 5943649)

Zijn die ook al voor de N-VA misschien?

suqar_7loe 19 januari 2012 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5943657)

Welkom in Vlaanderen!

Grey 19 januari 2012 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5943657)

Lees: ironie.

Grey 19 januari 2012 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5943658)
Zijn die ook al voor de N-VA misschien?

Nee, in Antwerpen eerder voor S.pa, dacht ik.

suqar_7loe 19 januari 2012 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grey (Bericht 5943662)
Nee, in Antwerpen eerder voor S.pa, dacht ik.

Alleen domme moslims stemmen SPA. U zou dus gelijk kunnen hebben. Maar laat ons het houden op het feit dat Abou Imraan en de rest van het circus anti-democratie zijn. Maw ze vertikken van te gaan stemmen voor een 'thagoet'.

Maikel Joosten 19 januari 2012 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5943667)
Alleen domme moslims stemmen SPA. U zou dus gelijk kunnen hebben. Maar laat ons het houden op het feit dat Abou Imraan en de rest van het circus anti-democratie zijn. Maw ze vertikken van te gaan stemmen voor een 'thagoet'.

U beseft toch dat de een goeie 25-30% stemmen die de SPA krijgt van moslims komen. De reden zou toch duidelijk moeten zijn, nee?

Vigilante VL 19 januari 2012 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5943349)
Waarom het Cordon Sanitaire niet uitbreiden??

Denkt u nog steeds dat de Francofous een onderscheid gaan maken tussen N-VA en VB, na heel dat mediatieke circus jaren aan een stuk in alle gazetten en op elke zender? Radio Mille Collines heeft vollenbak gedraaid en ik denk niet dat de Vif/l'Express (franstalige Knack) de afgelopen 3 jaar een andere cover heeft gebruikt dan de smoelen van het koningshuis of een opruiend photoshopke van BDW of een Vlaamse vlag.

Of was het een retorische vraag?

suqar_7loe 19 januari 2012 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 5943678)
U beseft toch dat de een goeie 25-30% stemmen die de SPA krijgt van moslims komen. De reden zou toch duidelijk moeten zijn, nee?

En ik schreef 'alleen domme moslims stemmen SPA'.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be