Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Anonymous, de wraak van (https://forum.politics.be/showthread.php?t=166466)

Baka 20 januari 2012 02:01

Anonymous, de wraak van

Aangezien de FBI niet kon wachten en Megaupload offline heeft gehaald en 3 admins arresteerde met een of andere verzonnen conspiracy klacht, heeft Anonymous even laten zie hoe zij er over denken.

Citaat:

a retaliatory strike against DoJ.gov (and plenty of other foes) leaving them completely dead.

Update: Anonymous says they've also knocked off the RIAA's site—looks down for us at the moment as well.

Update 2: Universal Music Group has also fallen off an e-cliff.

Update 3: Goodbye for now, MPAA.org.

Update 4: Affected sites are bouncing in and out of life, and are at the very least super slow to load. Anon agents are currently trying to coordinate their DDoS attacks in the same direction via IRC.

Update 5: The US Copyright Office joins the list.

Update 6: This Anon sums up the mood in their "official" chat room at the moment:

Danzu: STOP EVERYTHING, who are we DoSing right now?

Update 7: Russian news service RT claims this is the largest coordinated attack in Anonymous' history—over 5,600 DDoS zealots blasting at once.

Update 8: the Anonymous DDoS planning committee is chittering so quickly, it's making my laptop fan spin.

Update 9: Major record label BMI is down for the count.

Update 10: La résistance est international—French copyright authority HADOPI bites the dust under Anon pressure.
Mijn steun (en een bijdrage) hebben ze

Mitgard 20 januari 2012 03:13

The internetz war has begun.

Txiki 20 januari 2012 07:13

1 Bijlage(n)
:cheer: mijne ook :cheer:

surprise buttsecks 20 januari 2012 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5943852)
Aangezien de FBI niet kon wachten en Megaupload offline heeft gehaald en 3 admins arresteerde met een of andere verzonnen conspiracy klacht, heeft Anonymous even laten zie hoe zij er over denken.

idem
imma charging mah lazerz

http://anonops.blogspot.com/

Ke Nan 20 januari 2012 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5943856)
The internetz war has begun.

Alarm! Te wapen! Kuist de toetsenborden en muizen. Lap de beeldschermen! Steek extra ram in uw kast!

Baka 20 januari 2012 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 5944010)
Alarm! Te wapen! Kuist de toetsenborden en muizen. Lap de beeldschermen! Steek extra ram in uw kast!

Al mijn slots zitten vol 8-)

Txiki 20 januari 2012 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5944052)
Al mijn slots zitten vol 8-)

D'er is nog wel plaats in mijn oven voor een ram. 8-)

surprise buttsecks 20 januari 2012 12:04

Update 11: The Federal Bureau of Investigation has fallen and can't get up.

Update 12: Anonymous has released a statement about today's attacks.

Baka 20 januari 2012 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door surprise buttsecks (Bericht 5944336)
Update 11: The Federal Bureau of Investigation has fallen and can't get up.

Update 12: Anonymous has released a statement about today's attacks.

Txiki 20 januari 2012 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5944343)

:cheer: Cartmaaaaaaaan :cheer:

Baka 20 januari 2012 19:19

Wait for it .....8-)

manta 20 januari 2012 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5943852)

Criminelen gelijk een ander.
Wel bleiten als er nen hacker uwe pc naar de kloten doet maar nu staan juichen voor deze virusversspreiders.:roll:

Baka 20 januari 2012 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5945487)
Wel bleiten als er nen hacker uwe pc naar de kloten doet maar nu staan juichen voor deze virusversspreiders.:roll:

Welke virussen hebben zij dan wel verspreid?

manta 20 januari 2012 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5945494)

Zij komen in uw huiskamer binnen (daar staat uwe pc meestal) door te bellen aan de voordeur?
't Zijn wel dit soort klojo's dat pc's infecteert om al UW en mijn privégegevens te jatten. Dacht je dat ze bankrekeningen kraakten met een notenkraker of zo?

Baka 20 januari 2012 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5945498)
Zij komen in uw huiskamer binnen (daar staat uwe pc meestal) door te bellen aan de voordeur?
't Zijn wel dit soort klojo's dat pc's infecteert om al UW en mijn privégegevens te jatten. Dacht je dat ze bankrekeningen kraakten met een notenkraker of zo?

Ik merk dat je er alles van afweet maar toch mijn vraag blijkbaar hebt gemist :

manta 20 januari 2012 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baka (Bericht 5945501)
Ik merk dat je er alles van afweet maar toch mijn vraag blijkbaar hebt gemist :

Ik merk dat je nog steeds de grote googlezoeker bent en het altijd beter weet.
Vertel eens, hoe doen ze dat allemaal hé, denk jij nu echt dat die klojo's een e-mailtje sturen naar den fbi en vragen of ze daar even de stekker willen uittrekken aan de router of zo? Dacht je dat ze met een péécéétje toekomen om zo'n aanval te doen?
Indien jij weer enkel wilt meehuilen en juichen met de hackers in't bos omdat het zo cool lijkt is dat uw probleem, maar dank zij deze klootzakken zitten massas pc's vol met virussen en trojans, betaal jij maar wat meer voor je antivirus.
Dat zijn de grote winnaars van dit soort stupide zever, de antivirusverkopertjes.

giserke 20 januari 2012 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5944360)
:cheer: Cartmaaaaaaaan :cheer:

:cheer: http://www.youtube.com/watch?v=QqgkKje29zo

giserke 20 januari 2012 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 5944010)

Mijn frigo zit redelijk vol.

Eigenzinnig 20 januari 2012 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5945487)

yup..het is aandoenlijk om te zien hoe de 'rebelse' jongeren een 'dikke vette' arrogante kapitalistische bradwurst aan het vereren zijn...:roll:

Baka 20 januari 2012 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5945515)
Ik merk dat je nog steeds de grote googlezoeker bent en het altijd beter weet.
Vertel eens, hoe doen ze dat allemaal hé, denk jij nu echt dat die klojo's een e-mailtje sturen naar den fbi en vragen of ze daar even de stekker willen uittrekken aan de router of zo? Dacht je dat ze met een péécéétje toekomen om zo'n aanval te doen?
Indien jij weer enkel wilt meehuilen en juichen met de hackers in't bos omdat het zo cool lijkt is dat uw probleem, maar dank zij deze klootzakken zitten massas pc's vol met virussen en trojans, betaal jij maar wat meer voor je antivirus.
Dat zijn de grote winnaars van dit soort stupide zever, de antivirusverkopertjes.

Toevallig is dit mijn vak schatje en hoef dus niet voor te googelen want volg deze wetgeving op de voet.

Om een site plat te leggen overstelp je hem simpelweg met ' requests'.
DDoS attack voor de kenners.
Virussen en Trojans heb je daar niet voor nodig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be