![]() |
We beginnen eindelijk de grootbanken te gedenken in onze gebeden ...
We keren hen blijkbaar vierkant de rug toe.
De staatslening met uitzonderlijk, wie weet wel illegaal, fiskaal voordeel deed het goed. Wellicht dank zij dat fiskaal voordeel. Maar nu komt de internetbank rabo.be met een mededeling: titel: Rabobank.be neemt sterke start ondertitel: Citaat:
Maar ik peins dat stilaan het begint te kittelen bij de "systemische" (hulproepende) grootbanken .... ze gaan toch niet hun bonussen verkleinen zeker ? of de politiekers in hun raden van bestuur defenestreren ??? http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120120_064 Citaat:
|
Rabobank investeert sterk in windmolenparken aan onze kust. Als ge uw geld dus graag in de handen van Johan Vandelanotte duwt ... hahaha :-)
|
Citaat:
|
De grond van de draad handelt wel over:
de Vlaming begint zijn Belgische grootbanken te verlaten ... en de draad wil peilen naar waarom, waarom nu, waarom nu pas, gaat het verder doorgaan, wat gaat gij doen of wat deed ge ... ? . |
Ik zit al 20 jaar bij een kleinere bank (toch al de zesde grootste intussen en waarschijnlijk dezelfde als Schoofzak), maar helemaal gerust ben ik er niet in.
Want mocht één van de kleinere in moeilijkheden komen dan zal men ze vermoedelijk laten omvallen, terwijl de goktenten, pardon grootbanken, gered worden. |
Citaat:
|
Ik ben woedend weggelopen bij ABNAMRO en zit naar volle tevredenheid bij Rabobank. Daarnaast van oudsher een Postbankklant (nu ING) ook naar volle tevredenheid.
|
Citaat:
|
gewoon spreiden, is het veiligst. ik ga ook naar rabo om die twintig euro te schooien. : p
|
Als de vos de passie preekt, boer pas op uw ganzen.
Ik hou mijn (spaar)geld in Vlaanderen bij de kleinere bank die geen kosten aanrekent. |
Citaat:
Ten tweede, ik word niet uitgezogen door een deel van mijn landgenoten. Ik word uitgezogen door vreemdelingen. Namelijk die nationaliteit aan de overkant van wat men al eens de taalgrens noemt. . |
Citaat:
Denk aan het komende vermogenskadaster - rek.nr en eigenaars zullen geregistreerd worden en toegangkelijk voor ALLE instanties. Trouwens een spaarboekje brengt je toch niets op - Je geeft je enkel maar bloot aan elke belastingsinspectiedienst. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be