![]() |
Westerse jongeren zo weerloos geworden?
Westerse jongeren zo weerloos geworden?
Je ziet ze vluchten, je ziet ze zich laten slaan, en je ziet ze weerloos geworden door een soort apathie ....iets genetisch of zo? In elk geval je ziet lafaards. 100% lafaards. (onze jongeren) Meestal werkloos ook trouwens. Bah we zijn beschaamd in jullie! Mocht jullie foto op onze wc bril hangen ons gat werdt rood van plaatsvervangende schaamte. Wat een janetten zijn jullie geworden. ps; de agent (jawel agent) die dit op het internet heeft gezet is in hechtenis genomen. Uit schrik voor een rassenrel. De zoveelste. http://www.gamaniak.com/video-3642-a...s-a-paris.html |
Wie heeft ze zo grootgebracht?
|
Trouwens dat filmpje ben ik jaren geleden reeds tegengekomen.
|
Het is een feit dat de jeugd "watjes" zijn geworden.
|
Niet alleen de jeugd, want die zijn maar het product van hun ouders. De gehele Vlaamse maatschappij is gekweekt toch sukkelaars die schrik hebben om zelfs maar een zakmes bij te hebben.
De "wees bang en onderdanig" generaties. |
Citaat:
Alsof fysieke kracht iets is waarop de waarde van een persoon moet gemeten worden. Ik voel plaatsvervangende schaamte voor mensen die een gedachtegang uit het stenen tijdperk hebben. |
Citaat:
btw onze jeugd staat haar manneke hoor, in 1 tegen 1 situaties spitten ze zeker niet het onderspit maar tegenover een overmacht in aantallen tja... |
Citaat:
Ik kom dan ook niet op het geweldadige OV van brussel en als ik toch moet neem ik altijd een wapen mee als ultiem verweermiddel mocht ik in zulke situatie komen. Vooral de onverschilligheid en angst van niet enkel de autochtone jeugd maar van iedereen is minstens even beangstigend. Geeft niets ander dan het signaal, doe maar, wij laten het angstvallig toe. |
Citaat:
Maar stellen dat al de jonge gasten even weinig lichamelijke moed, een aanleg voor vechten hebben is dikke zever natuurlijk. Trouwens, bangerikken en lafaards zijn van alle tijden, en van alle rassen. Verder, je moet iemand niet zo hard veroordelen omdat hij schrik heeft. Hij zal wel de eerste zijn die er ongelukkig mee is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terugvechten is écht het beste dat je kunt doen, als ze met 5 of meer op uw gezicht slaan krijg je in elk geval klop. Minstens één van hen moet jaren later nog een slechte herinnering hebben van die dag dat hij zo dom geweest was, u aan te vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb het al in real life ook zien te gebeuren in Gent trouwens. Dit heeft niks te maken met verstand, maar alles met oneindige lafheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij de eerste de beste confrontatie ben je alvast een vogel voor de kat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be