![]() |
De beste broodjeaapverhalen of urban legends
Post hier urban legends die je hoort. Elke dag onstaan er urban legends! Het liefst lezen we hier natuurlijk de spiksplinternieuwe, maar ook de beste 'oudere' hebben hier een plaats.
Voor wie niet weet wat een urban legend of stadlegende is, noteer ik hier enkele typische kenmerken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Een ex van mij beweerde dat je een lintworm kon 'lokken' uit je lichaam met een glaasje melk ...
Hebber nog ambras om gemaakt. Haar moeder had het haar ooit verteld , echt waar :scatter: Dat ejaculatie verhaal doet me denken aan Citaat:
|
Toen ik nog een tienermeisje was, ging het volgende verhaal rond.
Pas op indien je in Brussel een kledingwinkel binnenstapt. (Ik ging toen regelmatig met vriendinnen winkelen in de city2). Het schijnt dat de meisjes die een pashokje binnenstappen, nooit meer levend teruggevonden worden. In de pashokjes zit een valse wand, waarachter de ontvoerders verstopt zitten. Ze ontvoeren de meisjes naar Rusland, waar ze verkocht worden . Sinds ik dat verhaal hoorde, gingen wij met 3-4 tegelijk het pashokje binnen.:-) Geen van ons durfde meer alleen. :lol::lol: |
Citaat:
Groothandel , handig. Het is trouwens niet in Rusland maar in Arabië. Blanke slavinnen zijn er gegeerd. |
Citaat:
|
Wil je verzonnen verhalen lezen. Lees de posts van circe dan maar.
|
Citaat:
Het volgende zal je wel bekend voorkomen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lintworm is een parasiet die niet kan overleven buiten gastheer, kan niet ruiken laat staan voortbewegen 8-) Wat wél schijnt te kloppen is dat modellen bewust een 'lintwormpil' slikken om af te vallen8O |
Citaat:
|
Kent niemand die van die frituur, waar de mannen van de vuilkar het raar vonden dat de vuilniszakken altijd vol lege blikken kattenvoer zaten?
Die frituur die zo'n goeie stoverijsaus serveerde? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of Filosoofs holocaustverleden.
|
Citaat:
|
Da's nie moeilijk èh, 't meeste wat Circe vertelde kwam rechtstreeks uit 't islamitische schotschrift (& aanverwante mohamedaanse schotschriften), dat d�*t verzonnen verhaaltjes zijn, weten de meesten met meer dan 'n halve hersencel al langer. :P
Die extreem-rechtse mohamedanen smullen er dan ook van als zoete broodjes, van die mohamedaanse schotschriften. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be