![]() |
Milquet wil babes bannen van autosalon
Citaat:
Net alsof die vrouwen het niet weten dat ze in sexy pakjes moeten rondlopen. De meeste zijn er dan nog fiet op ook. Misschien nog de kapsels ook bepalen milquet. Welkom in Communistisch België |
En dat terwijl dergelijke regelgevingen meestal zo contraproductief zijn als de pest, alleen al omdat ze alles in een strak keurslijf gieten waardoor elke vorm van nuance onmogelijk wordt.
De eerste vrouwenbeweging die daar achter staat, moet ik trouwens ook nog zien. Enfin, doe maar op België. Hier zijn de vrouwen mooi en jong, de rokjes kort, de decolletés diep en de kledij sexy :-D (en wat meer is, die vrouwen doen dat omdat ze dat willen) |
Citaat:
Een mooie vrouw is seksisme dat niet strafbaar is maar zal in de toekomst bestraft worden? Ik begrijp het niet helemaal. Wat is de overtreding dan precies? Het mooi zijn? |
Milquet is gewoon jaloers.
|
Volgens mij moet die eens dringend door hare vent op hare rug gelegd worden. Die is totaal gefrustreerd.
|
![]() |
Citaat:
|
ik zat er precies weer bats op toen ik een paar dagen geleden schreef dat volgend jaar de autopoezen er zo zullen uitzien:
![]() Maar nogmaals alle gekheid op een stokje: is het nu omdat de ALLOCHTONEN de autopoezen lastigvielen dat zij wegmoeten? of moeten ze zich meer inpakken van Milquet? |
Citaat:
Dat best�*�*t niet. Dat is een contradictio in terminis ! ;-) |
Wat een hoop bullshit.
Kan ze zich niet met nuttiger zaken bezighouden, zoals bijvoorbeeld een onderzoek naar discriminatie van vaders t.o.v. moeders, al dan niet na echtscheiding? |
Citaat:
:x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien showen die dames de wagens en delen ze al eens folders uit + blinken ze de wagens op... |
als we nu eens begonnen met milquet te bannen uit elke regering
|
staat er misschien iets in het regeerakkoord dat alleen jonge knapen op die motorkappen mogen plaatsnemen?
|
Welkom in nazi Belgie
|
Sedert waneer gaat men mooi en sexy zijn strafbaar maken?:roll:
Zoiets kan alleen in België. Wil Miquet vrouwen met bourka's zetten naast de auto's? |
Citaat:
|
![]() Mmmmm marxisme :commie: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be