![]() |
Moeten Belgische Politici hun Belastingsaangiften vriijgeven?
In Amerika is het de rigeur dat politici hun belastingsaangiften vrijgeven, en indien men het niet doet wordt terecht ervan uitgegaan dat men met onpluize zaken bezig is (cfr. Romney en zijn miljoenen in de Cayman Islands).
Wordt het niet tijd dat in Belgie hetzelfde gebeurt? Stief ver Niet, Den gulzige Baard, De Brabantse zuippaard zullen alvast tegen zijn, wat denken jullie ervan... |
natuurlijk
de gucht, verhofstadt en willy agusta: BRING IT ON! de papa van ons freya ook, maar daarvoor zal het te laat zijn tijd voor een facebook actie |
Ik vind ook dat ze die informatie moeten vrijgeven.
Het zal vlug blijken dat de meesten zich als onbeschaamde varkens van het overheidsgeld gegeten hebben... Ik vraag me af waarom N-VA of VB of LDD hier geen punt van maakt... |
Citaat:
VB > Zolang er geen hoofddoekjes te bespeuren zijn kan er rustig worden doorgestolen. LDD > Dedecker & zijn handeltjes......jeweetzelluf NVA > Wemelt van de graaiers. En als je denkt dat je op 35% staat houd je dus je mond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Men zou ineens beter de belastingsaangiften van alle belgen vrijgeven. Waarom doen we der zo flauw over ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gros van alle Belgen is heel geïnteresseerd als het gaat over wat een ander verdient en staat achter dingen als "publiek maken van inkomen", zeker als het over mensen gaan die wellicht meer verdienen dan zijzelf, maar als het over het eigen loonbriefje gaat, dan is het kot plots te klein. Vandaar ook mijn reactie :). Zij die als eersten roepen dat anderen hun belastingsaangifte publiek moeten maken, zullen zelden tot nooit hun eigen aangifte posten. |
Citaat:
|
Citaat:
het gaat hier over diegenen die naar een politieke functie dingen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be