![]() |
Maggie De Block eist meer centen.
De regering moet meer besparen. Dat was toch de boodschap die Ø-VLD het plebs probeert te laten geloven. Maar wie blijkt zich daar geen moer van aan te trekken? Toch wel de Ø-VLD staatssecretaris van massaimmigratie zeker! Meer geld moet er zijn. Waar dat dan vandaan moet komen weet ze ook niet natuurlijk.
Hoe geloofwaardig is een Ø-VLD die voortdurend om minder belastingen en meer besparingen staat te roepen, maar dan wel zelf meer geld vraagt voor haar eigen bevoegdheden? Maggie De Block vraagt extra geld bij begrotingscontrole Volgens mij heeft ze het toch nog niet goed begrepen hoor. Haar taak is om er voor te zorgen dat er MINDER geld naar immigratie gaat, door zoveel mogelijk fortuinzoekers buiten te houden en een einde te maken aan de naturalisatie-misbruiken. |
Denk je nu werkelijk dat er nog ene vlaming in die loze beloftes van De Croo intrapt??
VLD = kiesdrempel |
:rofl:
|
Als er dan een effectief terugkeerbeleid komt en al die asielzoekers terug worden gestuurd naar hun thuisland mag Maggie het gerust hebben van mij. Er wordt hier momenteel al genoeg versmost aan uitkeringen voor jan en alleman, dat ze daar maar wat gaan besparen.
|
Citaat:
We zullen zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
asielzoeker komt land binnen "zet u maar even op die stoel daar. Van waar kom je, welke diplomas heb je en waarom ben je hier?" *geeft info* twee uur later "sorry buddy, je mag niet binnen. Eerste vliegtuig terug naar huis" ofwel "welkom! Dit zijn uw rechten en dit uw plichten in dit land. Ga naar deze dienst en ze zullen u verder begeleiden met het zoeken van werk en een woonplaats" |
Citaat:
|
het aantal nieuwkomers in belgie is vier keer hoger per capita dan het europees gemiddelde. Er moet dus iets niet echt kloppen hé
|
Citaat:
2! Al geloof ik in geen 100 jaar dat dit systeem hier zal komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral het feit dat het volgens jou nog geld kan opbrengen zal EDR en de minister van begroting zeker blij mee zijn. Bedankt voor de tip ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be