Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Harrie! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=166783)

Derk de Tweede 25 januari 2012 15:21

Harrie!

Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer:

manta 25 januari 2012 16:11

Moge hij de lotto winnen en 't forum ineens opkopen... 8-)

:angel:MantaChristus:angel:

Derk de Tweede 25 januari 2012 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5955021)
Moge hij de lotto winnen en 't forum ineens opkopen... 8-)

:angel:MantaChristus:angel:

George Harrison ~ Hare Krishna Maha-Mantra
http://www.youtube.com/watch?v=XVMgEupff-E

manta 25 januari 2012 17:01

Al die gelovigen (Trixie en zo) zijn ineens hun grote goddelijke leider kwijt...:-(

Derk de Tweede 25 januari 2012 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5955107)
Al die gelovigen (Trixie en zo) zijn ineens hun grote goddelijke leider kwijt...:-(

Harrie :cheer: Harrie :cheer:

Trixie 25 januari 2012 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5955107)

:lol::lol:

Vind Harrie gewoon een lieve man. Hij heeft een andere en wel heel aparte visie op de wereld. Is hij daarom slecht? Harrie doet bij mijn weten geen vlieg kwaad. Integendeel: hij wordt door sommigen beschimpt en uitgelachen om zijn "rare" ideeën. FOEI!

Eigenzinnig 25 januari 2012 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5955158)

Vind Harrie gewoon een lieve man. Hij heeft een andere en wel heel aparte visie op de wereld. Is hij daarom slecht? Harrie doet bij mijn weten geen vlieg kwaad. Integendeel: hij wordt door sommigen beschimpt en uitgelachen om zijn "rare" ideeën. FOEI!

Hij heeft vermoedelijk een permban gekregen, dankzij A. de wolvin van de RoteArmeeForum...anders hangt hij hier niet meer rond met een overduidelijke dubbelnick...(of het moet een trol zijn )

manta 25 januari 2012 17:52

Citaat:

Mja, eigenlijk is hij één van de weinigen die steeds een antwoord geeft in een discussie. Oké, vaak is het dan niet wat een ander gelooft of aanneemt maar hij doet het toch maar.
Verder bezit hij ook een gezonde dosis humor onder al die atomen dus ook hier in k&k valt hij niet uit de toon... Er zijn er hier met ergere posts;-)

manta 25 januari 2012 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5955167)
Hij heeft vermoedelijk een permban gekregen, dankzij A. de wolvin van de RoteArmeeForum...anders hangt hij hier niet meer rond met een overduidelijke dubbelnick...(of het moet een trol zijn )

Die artisanale nazi?

Trixie 25 januari 2012 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5955167)

Vermoedelijk of ben je daar zeker van? Vooraleer je zulke uitspraak doet, moet je er wel zeker van zijn he. Vind ik toch. Hier worden al loze beschuldigingen genoeg geuit. Want oh ja: ikzelf zou een mod zijn, + ook nog eens de dubbelnick van Egmond Codfried. :lol::lol::lol:

Trixie 25 januari 2012 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5955175)
Mja, eigenlijk is hij één van de weinigen die steeds een antwoord geeft in een discussie. Oké, vaak is het dan niet wat een ander gelooft of aanneemt maar hij doet het toch maar.
Verder bezit hij ook een gezonde dosis humor onder al die atomen dus ook hier in k&k valt hij niet uit de toon... Er zijn er hier met ergere posts;-)

Met veel ergere posts. Iemand postte hier enkele dagen geleden dat ik lelijk ben.:lol:
Die pipo heeft een magisch oog ofzo?

Raf 25 januari 2012 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5955177)
Vermoedelijk of ben je daar zeker van? Vooraleer je zulke uitspraak doet, moet je er wel zeker van zijn he. Vind ik toch. Hier worden al loze beschuldigingen genoeg geuit. Want oh ja: ikzelf zou een mod zijn, + ook nog eens de dubbelnick van Egmond Codfried. :lol::lol::lol:

Hoe? Klopt dat niet, of wat?

:-P

jogo 25 januari 2012 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5955187)
Met veel ergere posts. Iemand postte hier enkele dagen geleden dat ik lelijk ben.:lol:
Die pipo heeft een magisch oog ofzo?

nee, maar nu verklapt ge het wel...

Derk de Tweede 25 januari 2012 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5955175)

:thumbsup:

eno2 25 januari 2012 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Hij heeft vermoedelijk een permban gekregen, dankzij A. de wolvin van de RoteArmeeForum...anders hangt hij hier niet meer rond met een overduidelijke dubbelnick...(of het moet een trol zijn
)

Citaat:

Manta:
Die artisanale nazi?
Ge weet toch dat ge geen zaken moogt quoten die strijdig zijn met het forumreglement?

Ik hoop dat ze jou daarvoor bp geven zoals ze ook met mij deden daarvoor.

Trixie 25 januari 2012 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 5955207)
nee, maar nu verklapt ge het wel...

Dzju zeg....niet aan gedacht.
Maar is niet erg se; ik geef u gewoon een ban. Makkelijk toch als modje? :-)

Trixie 25 januari 2012 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5955188)
Hoe? Klopt dat niet, of wat?

:-P

Dat te horen van een collega-mod....ttttssss, Raf toch!
(wacht tot op de vergadering si...)

Trixie 25 januari 2012 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Microwezentje (Bericht 5955209)
De wetten van het universum zijn er voor IEDEREEN:lol::lol::lol:

:cheer::cheer:

eno2 25 januari 2012 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Hij heeft vermoedelijk een permban gekregen, dankzij xxxxxxxxxxxx..anders hangt hij hier niet meer rond met een overduidelijke dubbelnick...([COLOR="Red"]of het moet een trol zijn[/color]
Klopt, het is een supertrol

Ars_Nova 25 januari 2012 20:07

Citaat:

Misschien, maar hij is ook een trol zonder weerga.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be