![]() |
Sinds het rookverbod in de horeca
Eens kijken wat onze forumleden gedaan hebben met het omstreden rookverbod in café's...
|
�* propos, 2 van de 3 café's waar ik (regelmatig) kwam/kom, staan momenteel te koop..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet nog goed dat bij de aankondiging van het verbod door de voorstanders werd geschermd met de gezellige rookvrije Ierse bloeiende horeca...:roll:..alles ging toen beter worden..minder rook meer volk... |
Citaat:
Elk café dat nu sluit, heeft uiteraard onherroepelijk te maken met het rookverbod. Nog een geluk dat er vroeger niet massaal cafés failliet gingen, of stopgezet werden... |
Citaat:
Maar zelfs ik durf niet eens te beweren dat die 40% helemaal niets te maken heeft met de economische crisis...wees gerust Eén van de belangrijkste proverbod redenen was het aantrekken van de grote meerderheid niet-rokers....jammer genoeg zijn die blijkbaar de weg vergeten want ik zie er geen... |
Citaat:
Grappig eigenlijk om zien, nagenoeg iedereen zit in die rookruimte (rokers en niet-rokers). Het eigenlijke café ligt er zo goed als verlaten bij, op een paar "bingobiljart-spelers" na. |
Citaat:
JA vroeger gingen er ook cafe's over de kop en NEE het is niet allemaal persé aan de rookwet gelegen.. Het doet echter een reeds in moeilijkheden zijnde sector anders wel geen goed. Maar ja wat weet jan met de pet of de cafebaas daar nu zelf van? de mannekes van de universiteit, de proffen, de politiekers, de banken, die weten hoe het allemaal in elkaar zit. Wij zijn enkel goed voor ja te knikken, ons kloten af te draaien (voor zij die nog effectief fysieke arbeid verrichten), en ons braafkes laten uit te zuigen en de les te laten spellen door van die omhooggevallen, opgeblazen klootzakken die denken dat ze ALTIJD alles beter weten. |
Nog geen stemmen :
méér op café terug op café nuff said ? |
Citaat:
Wat zal overblijven zijn enkele "steriele" tavernes zonder enig animo. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is maar dat je het weet. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga vrijwel niet meer. Anders zit ik toch maar ergens in een bokaal of buiten. Dus mijn budget (vroeger regelmatig volledig) gaat nu naar andere dingen. En ik zie genoeg mensen hetzelfde doen. Cafés zijn volledig uitgestorven over 2, 3 generaties.
|
Het valt ook samen met de crisis natuurlijk...
|
Citaat:
Dat mag niet gezegd worden, of zelfs maar geïnsinueerd ! Alles is de schuld van het rookverbod en daarmee basta. Zie je het anders, dan ben je verzuurd, zo simpel is het. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Enfin "zaten". |
Citaat:
Iedereen kan nu lekker thuis achter zijn eigen multimediapcinternethomecinema liggen te verzuren..:| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be