Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ongesplitst bhv voor de zomer in de grondwet verankeren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=166866)

Effect 27 januari 2012 16:22

ongesplitst bhv voor de zomer in de grondwet verankeren

http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20120127_153

Het niet-gesplitste BHV zal voor de zomer grondwettelijk worden. Bijgevolg is de #1 eis van Vlaanderen vierkant genegeerd en permanent geklasseerd.

Uiteraard in ruil voor (veel) geld en grond en de opbouw van de discriminaties voor het nederlands.

De Brabander 27 januari 2012 16:45

Ik hoop dat alle eisen van uw belachelijke en petieterige sekte zo snel mogelijk gekelderd of getorpedeerd worden. :lol:

speurneus 27 januari 2012 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 5958946)
http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20120127_153

Het niet-gesplitste BHV zal voor de zomer grondwettelijk worden. Bijgevolg is de #1 eis van Vlaanderen vierkant genegeerd en permanent geklasseerd.

Uiteraard in ruil voor (veel) geld en grond en de opbouw van de discriminaties voor het nederlands.

Weten jullie Vlamingen wel wat jullie willen?
Splitsing of niet door door de massale bevolkingstoename in Brussel zullen er de komende jaren nog heel wat Brusselaars en ex pats naar de rand verhuizen.
Dus leer er maar me leven dat in heel wat randgemeenten de meerderheid anderstalig zal zijn.

Henri1 27 januari 2012 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5958973)
Ik hoop dat alle eisen van uw belachelijke en petieterige sekte zo snel mogelijk gekelderd of getorpedeerd worden. :lol:

Die worden getorpedeerd, niet vandaag, niet morgen, maar ze worden getorpedeerd.

bartelx 27 januari 2012 17:02

Nu splitst men BHV en 't is weer niet goed voor VB en NVA. Wat willen die mensen eigenlijk nog meer?

Henri1 27 januari 2012 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartelx (Bericht 5959017)
Nu splitst men BHV en 't is weer niet goed voor VB en NVA. Wat willen die mensen eigenlijk nog meer?

Voor VB & en hun zusterpartij N-VA zal het nooit goed of genoeg zijn.

ViveLaBelgique 27 januari 2012 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartelx (Bericht 5959017)

Zelfs het VB en de N-VA kunnen onder elkaar niet overeen komen ivm met BHV.

De echte reden dat ze tegen zijn is omdat ze anders niets meer hebben om tegen te kunnen zijn.

Xenophon 27 januari 2012 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5959100)
Zelfs het VB en de N-VA kunnen onder elkaar niet overeen komen ivm met BHV.

De echte reden dat ze tegen zijn is omdat ze anders niets meer hebben om tegen te kunnen zijn.

Er is altijd Belgie nog dat kapot moet.

Steben 27 januari 2012 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5959016)
Die worden getorpedeerd, niet vandaag, niet morgen, maar ze worden getorpedeerd.

Ik hoop het samen met belgië

bartelx 27 januari 2012 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5959112)

"Kaput machen! Jawohl..."

ViveLaBelgique 27 januari 2012 18:03

Citaat:

??

Effect 27 januari 2012 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5958973)

Sekte? Hans vdC?
Petieterig? minder dan 1%?
Belachelijk? Belgicisme?

Excuseer maar ik stem geen BUB. Die "sekte" waarnaar u refereert, wordt gesteund door bijna 40% van de Vlaamse bevolking volgens de laatste peilingen. Het is alleszins niet "mijn" sekte daar ik van geen enkele partij lid ben, nu niet, nooit niet.

De Brabander 27 januari 2012 18:41

Citaat:

U vat de "ideologie" van uw fascistisch clubke goed samen. De dikke zal content zijn.

matthias999 27 januari 2012 18:56

Tuurlijk, eerst de gebiedsroof en discriminatie in de grondwet betonneren!! De rest is niet zo belangerijk!

Maikel Joosten 27 januari 2012 19:11

De ultieme natte droom van de walen lijkt werkelijkheid te worden: De eenmaking van de provincie Brabant onder de waalse haan. Wie nog steeds gelooft in deze namaak-splitsing gelooft is nog dommer dan ik dacht. De ultieme discriminatie binnen ons land en de CGKR doet alsof zijn neus bloed. Di snupo lacht in zijn vuistje.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5959202)
U vat de "ideologie" van uw fascistisch clubke goed samen. De dikke zal content zijn.

Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk ook kan

Effect 27 januari 2012 19:15

Citaat:

u bent de 1% die de 99%* de les wil spellen. Waar hebben we dat nog gehoord? U verkondigt de mening van nog geen half procent van de belgen. De meerderheid ontkennen, dat is exact wat fascisme inhoudt.

*) 80% van de vlaamse partijen heeft confederalisme of meer in zijn programma, geen enkele partij met vertegenwoordigers verkondigt unitarisme.

Illuminatus 27 januari 2012 21:28

[quote=Maikel Joosten;5959236]De ultieme natte droom van de walen lijkt werkelijkheid te worden: De eenmaking van de provincie Brabant onder de waalse haan. Wie nog steeds gelooft in deze namaak-splitsing gelooft is nog dommer dan ik dacht. De ultieme discriminatie binnen ons land en de CGKR doet alsof zijn neus bloed. Di snupo lacht in zijn vuistje.

Kijk velen hebben het steeds over Di Rupette en Vaseline : het is duidelijk wat men hier tracht te insinueren;-)

Maar eigenlijk is het DI RUPO die de Vlamingskes serieus aan het enculeren is:lol:

matthias999 27 januari 2012 21:30

[quote=Illuminatus;5959501]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 5959236)
De ultieme natte droom van de walen lijkt werkelijkheid te worden: De eenmaking van de provincie Brabant onder de waalse haan. Wie nog steeds gelooft in deze namaak-splitsing gelooft is nog dommer dan ik dacht. De ultieme discriminatie binnen ons land en de CGKR doet alsof zijn neus bloed. Di snupo lacht in zijn vuistje.

Kijk velen hebben het steeds over Di Rupette en Vaseline : het is duidelijk wat men hier tracht te insinueren;-)

Maar eigenlijk is het DI RUPO die de Vlamingskes serieus aan het enculeren is:lol:

Daar zit jij dan toch ook bij, vriend.

bartelx 27 januari 2012 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 5959236)

Wie/waar wordt de eenmaking van Vlaams-Brabant als oplossing voor de splitsing van BHV vermeld? Kan dit gedocumenteerd worden?

AsGardSGO 27 januari 2012 22:14

Citaat:

Jean Luc Dehaene? Waarschijnlijk wel ja.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be