![]() |
Boerka verbod in Nederland?
Citaat:
Nu nog auto's met spiegelend glas in de ramen verbieden en ik voel me weer helemaal veilig op straat. :lol: |
Citaat:
|
Doe dat vraagteken maar weg..het is in de sjakos..hiep hiep hoera...
|
Mooie zaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar bovenop voel ik nog zwaarder medelijden met jonge hedendaagse dames in minirok of andere zomerse kledij, die bespuwd worden en woorden als "hoer" naar het hoofd geslingerd krijgen, in Molenbeek en andere plaatsen. Zoals beschreven door een Vlaams parlementslid van Groen, toen ze nog een uitroepteken mochten hanteren. Wat zou je mij adviseren: mij aanpassen misschien ? . |
Citaat:
Dat we weer een stukje van onze vrijheid dienen op te geven door een wet te stemmen waar we een mogelijkheid zagen om heimelijk één bepaald phenomeen te stopppen dat ons niet aanstond ? Dat we onszelf weer wat onveiliger moeten gaan voelen bij mensen wiens gelaat niet metee zichtbaar of herkenbaar is ? Dat we weldra gedoemd zijn een hoop onzinnige uitzonderingsmaatregelen op te gaan tekenen daar waar mensen ( arbeiders bv ) niet anders kunnen dan deels of geheel onherkenbaar rond te lopen ? |
Citaat:
Zoeven zag ik er nog een op TV, in "de wandeling", een herhaling. http://dewandeling.kro.nl/seizoenen/...en/10-12-2010/ Shaista Khan uit Pakistan draagt al zes jaar een niqaab. Haar moeder zei nog: "kind, zou je dat nu wel doen?" Maar ze deed het toch, om God te eren. Ze is inmiddels getrouwd, heeft kinderen en draagt thuis gewone kleren en het haar los, make-up en lingerie. Op straat wordt ze bespot en lastig gevallen. Wij hoeven niets te doen, de regering waakt over ons. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In elk geval de ramen voorin. |
Citaat:
Jij bent de Ware... dat moet wel daar je net zo egocentrisch bent als God |
Citaat:
|
Nu lopen inbrekers nog de kans beboet te worden bij het dragen van een bivakmuts. Waar gaat dat allemaal naartoe. Dat is toch niet redelijk meer, dat ze die minderheidsgroep zo viseren.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik dacht nu juist dat die vrouwen, in lappen verstopt of bijna bloot, zo egocentrisch waren. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
ik mag dus officieel niet meer in Nederland. Gezien ik er steeds met de motor kom en niet beschik over een open helm (enkele een integraalhelm) zal ik dus naar andere landen moeten reizen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be