![]() |
de happy few vs 'trol'
Te pas en te onpas word ik en nog vele andere forumgebruikers uitgejouwd voor 'trol'.
We weten allemaal door welke personen we deze verwijten krijgen. we weten ook allemaal dat het op andere forum's ook zo is...namelijk dat de zelfverklaarde forum happy few altijd denkt met de plak te mogen zwaaien en als er maar één reactie is die niet in hun kraam past ze het omschrijven als getrol en U uitmaken voor forumtrol. Ons kent ons ook op het forum dus! Een goede raad voor deze lieden, ga in de politiek en sluit je liefst nog bij een 'traditionele' partij aan, die kennen ook niks anders... |
Trol!
|
![]() |
2
|
Dubbelnick en troll...
|
De zelfverklaarde 'happy few' trekken traditioneel aan één zeel....
|
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 84627 |
|
1 Bijlage(n)
...
|
Citaat:
TrainROLLing |
Hoeveel eno's en enotwee's bestaan er nu al?
Ik lijk wel de generaal van een leger eno-soldaatjes. PLus een fan-club. Maar die stichter lijkt gestopt...:-( |
Citaat:
|
![]() |
De laatste weken vindt er hier een ware plaag plaats van dubbelnicks van bannelingen. Hun stijl van "discussiëren" is nagenoeg steeds dezelfde: stoken, schelden, leuke gesprekken onderbreken met veel getrol en een verbazende kennis van de "vaste" forummers. Nieuw zijn deze individuen dus zeker niet.
Voor mijn part wordt er een grote kuis gehouden op dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be