![]() |
Mensen gezocht die eigen definities kunnen maken
Mensen die eigen definities kunnen maken, mogen hier hun eigen definities maken.
Simpel, maar ge moet het maar kunnen. Ge moogt er elkaar ook over kwoteren. Op tien. Dan moet er niemand omrekenen. Ik ga maar eerst als OP'-er Intelligenten zijn mensen die problemen kunnen oplossen Hoogbegaafden zijn mensen die problemen weten te vermijden |
Praten is voornamelijk luisteren
|
In de wetstraat zitten een pak mensen die dat goed kunnen. Ze hebben bvb een eigen definitie voor "democratie", "solidariteit", "onverwijld", "verantwoordelijkheid opnemen", "de kiezer beslist", ...
|
Leren zonder na te denken geeft onwetendheid.
Denken zonder te weten is gevaarlijk. Niet helemaal van mij, Confucius heeft me een tip gegeven.......;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Definitie van vrouwelijke communicatie: tegenstrijdige signalen geven en u straffen voor hùn conflicterende waarden, normen en inadequate emoties.
|
Citaat:
|
Kapitalisten nemen met geleend geld productiefactoren in beslag en steken de winst op zak. Ik zou daar niet veel aan veranderen. Alleen aan dat laatste.
|
Jan modaal = iemand die 160000€ bezit
|
Ik lees hier vooral veel aforismen en weinig definities.
|
Allé dan: De helft van een cirkel is een halve cirkel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Responsabiliseren (ww. zwak): Iemand attent maken op destructieve patronen en er zelf voor opdraaien.
Onverwijld (bijw.): Uitdrukking uit de Belgische mañanacultuur die duidt op de hoogdringendheid van een opdracht waar niemand echt de integere cojones voor heeft. Indexsprong (zn; de (m.)): Al wie da ni springt, al wie da ni springt, al wie da ni springt is nen homofiel! Bevalling (zn; de (v.)): zie--> bloedbad Tsjeef (zn; de (m.)): denominatie voor de vleesgeworden lafheid Kris & Yves (eig. naam): Naam van het mythomane mongolenduo dat België en Vlaanderen in het bijzonder onverwijld in een socio-economsische depressie stortte. |
Citaat:
Moral Hasard:lol: |
Wanneer is de staat wel of niet totalitair?
Als hij alles te zeggen heeft of niet (gelukkig ben ik iemand die definities kan maken) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be