![]() |
Klacht tegen Sien Eggers wegens racisme
Citaat:
LEES JUICY VERDER beiden half Congolees Hoe doe je dat? een half paspoort of zo? |
Leg je ons nog eens even uit wat dit weer met binnenlandse politiek te maken heeft?
|
Mannen vechten
Vrouwen kletsen In elk geval met een staartje |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenaar van het forum heeft het onderwerp over "racisme" toch ook in "binnenland" geplaatst? |
Citaat:
oeis... zou dat nu ook al racistisch zijn? |
Citaat:
|
Much ado about nothing.
Een zat wijf die 's anderendaags al niet meer weet wat ze gebroedeld heeft. Een mooie jongedame die lastig gevallen werd in een restaurant, waar je toch liever wat rustiger zit dan je te moeten verantwoorden omtrent je afkomst en je beroepsinkomens. Wat ik niet wil ontkennen, integendeel: er is wel degelijk een probleem in dit tweeland, met migratie en met profiteursschap. Je kan het "signaal" van het zatte wijf negeren en afdoen als zattemanspraat, je kan het onder de mat vegen, maar tenminste, vind ik, is dat het leeft bij de bevolking. Toch vrees ik dat er met dit "signaal" of met dit incident geen fluit gaan aangevangen worden. . |
Ik zie ze graag spelen op tv of in het theater.
Maar zatte praat is géén excuus. Zatte mensen en kinderen zeggen de waarheid dus? Sien is er lang mee bezig in haar koppeke. Wat zong Toon Hermans weer? |
9 van de 10 gewoon de absurde humor van Eggers die natuurlijk niet in goede aarde valt bij de degenen die drager zijn van PC-dolheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan het niet geweest zijn dat het 'model en haar vrienden' heel luidruchtig waren en dat er kritiek kwam van Sien om wat stiller te zijn...en dat het model en haar vrienden daar niet overweg kunnen?
|
Citaat:
Overigens is een model waarschijnlijk een rekbaar begrip in Nigeria. |
Acteurs (gewoonlijk 200% PC) die zich ontpoppen als donkerbruin tuig van de richel...
Heeft iemand weet van de achtergrond en sympatieën van Sien Eggers? |
Ze voert campagne voor het VB.
![]() |
Mevrouw Protput begint er ouder uit te zien.
|
Citaat:
"een heel klein dingetje, ik zie het zo voor mij...." "Sien laat eens zien, Sien laat eens zien, Sien laat eens zien hoe mooi je bent" Enz. |
Citaat:
Ouder worden is niets... maar lelijker worden ;) |
Citaat:
Wat daar juist gezegt is weet ik niet, maar als het juist is wat Veronique Boubane beweerd, kan dit niet. Maar de juiste context lijkt me niet weergegeven in dat artikel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be