Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waarom hebben belgicisten zoveel dubbelnicks nodig op dit forum? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=166942)

Effect 29 januari 2012 14:04

Waarom hebben belgicisten zoveel dubbelnicks nodig op dit forum?

We weten wie ze zijn, uit een bepaalde windstreek, met 4 miljoen (de walen?) en vormen een "systeem", komen uit een bepaalde provincie (andere windstreek?) en zijn allen lid van een partij met exact 2 leden. Bovendien zijn hun posts onderling niet te onderscheiden.

Aan de andere kant heb ik niet echt de indruk dat er Vlaams-Nationalisten zijn met overduidelijke dubbelnicks. Zelfs wanneer ze dezelfde meningen hebben, is een overduidelijk verschil in argumentatievorm waar te nemen, iets wat dubbelnicks typisch niet kunnen.

De vraag is dus, waarom zijn de tientallen actieve vlaams-nationalisten overduidelijk verschillende personen, en waarom valt het zo hard op dat een handvol belgicistisch-nationalistische nicks door 1 persoon bestuurd worden? En waarom is dit nodig?

Dirk A 29 januari 2012 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 5961893)
We weten wie ze zijn, uit een bepaalde windstreek, met 4 miljoen (de walen?) en vormen een "systeem", komen uit een bepaalde provincie (andere windstreek?) en zijn allen lid van een partij met exact 2 leden. Bovendien zijn hun posts onderling niet te onderscheiden.

Aan de andere kant heb ik niet echt de indruk dat er Vlaams-Nationalisten zijn met overduidelijke dubbelnicks. Zelfs wanneer ze dezelfde meningen hebben, is een overduidelijk verschil in argumentatievorm waar te nemen, iets wat dubbelnicks typisch niet kunnen.

De vraag is dus, waarom zijn de tientallen actieve vlaams-nationalisten overduidelijk verschillende personen, en waarom valt het zo hard op dat een handvol belgicistisch-nationalistische nicks door 1 persoon bestuurd worden? En waarom is dit nodig?

Voor mijn part mogen ze de dubbelnicks afschaffen. Ik weet namelijk graag tegen wie ik praat. Bijvoorbeeld System en Het Oosten zijn een dubbelnick. Als je weet dat er dezelfde persoon achter steekt, dan is het ook gemakkelijker om er mee te discussiëren. Sowieso kan je niet onthouden wat er onder de ene dubbelnick en onder de andere dubbelnick is gepost.
Andere dubbelnicks verhogen dan weer het troll gehalte. Illuminatus bijvoorbeeld.

Gwylan 29 januari 2012 14:34

Citaat:

Ik vermoed dat sommige belgicisten van mening zijn dat zij hun doctrine hier onder diverse forumnamen moeten kond maken teneinde de indruk te wekken dat ze met velen zijn.

Anders dan de enkele hier aanwezige voorstanders van het voortbestaan van België, wier mening niet steeds geheel van de redelijkheid afwijkt, zijn belgicisten makkelijk te herkennen om het feit dat zij zich steeds uitputten in het gelijk willen krijgen, ook al hebben ze overduidelijk geen gelijk, en vooral om het totaal gebrek aan wellevendheid dat uit hun bijdragen blijkt.

Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat mensen hun frustraties publiekelijk kunnen uiten, zelfs op een domme en onbeschofte wijze. Maar het is duidelijk dat dit de kwaliteit van onderhavig discussieplatform fel aantast, en dikwijls elke potentieel interessante uitwisseling van meningen in de kiem smoort.

stuyckp 29 januari 2012 15:16

En van wie is Illuminatos dan de dubbelnick ?
Ik zie niet direct overeenkomsten met iemand anders. Hij gooit er wel duidelijk een schepje bovenop, een rem staat er niet op. Fatsoen ook niet.

fonne 29 januari 2012 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5962005)
En van wie is Illuminatos dan de dubbelnick ?
Ik zie niet direct overeenkomsten met iemand anders. Hij gooit er wel duidelijk een schepje bovenop, een rem staat er niet op. Fatsoen ook niet.

Er zijn natuurlijk nog een hoopje andere zielige provocateurs, a la Sarkozy, Duc D'enghien, Aynerand, ...

stuyckp 29 januari 2012 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5962008)
Er zijn natuurlijk nog een hoopje andere zielige provocateurs, a la Sarkozy, Duc D'enghien, Aynerand, ...

De Brabander is er ook zo eentje.

suqar_7loe 29 januari 2012 15:28

Deze jankdraad hoort thuis in k&k.

stuyckp 29 januari 2012 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5962020)
Deze jankdraad hoort thuis in k&k.

Wie is er aan het janken, ze halen hun slag toch niet thuis.

suqar_7loe 29 januari 2012 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5962030)
Wie is er aan het janken, ze halen hun slag toch niet thuis.

Wat hebben belgicistische trollen met "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" te maken?

stuyckp 29 januari 2012 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5962034)
Wat hebben belgicistische trollen met "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" te maken?

Zowat geen enkele draad heeft nog met regeringsvorming te maken daar die al lang gevormd is. Maar binnen een paar maanden is die misschien terug relevant.
Als ze deze afsluiten verschuift alles naar binnenland zeker ?

suqar_7loe 29 januari 2012 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5962037)
Zowat geen enkele draad heeft nog met regeringsvorming te maken daar die al lang gevormd is. Maar binnen een paar maanden is die misschien terug relevant.
Als ze deze afsluiten verschuift alles naar binnenland zeker ?

De andere draden gaan op zn minst nog over 'de politiek'. Deze draad is een jankdraad geopend om nog wat te zagen over belgicistische trollen. De draadstarter opent de laatste tijd wel meer troldraden, heb ik gemerkt.

Hup, deze jankdraad richting k&k. Daar waar de draad thuishoort.

Het Oosten 29 januari 2012 15:43

Citaat:

Daar hoor ik Stuyckp & Co niets over zeggen. Verwonderlijk? Helem�*�*l niet.

Troldraden mogen volgen deze partijslaafjes op voorwaarde (een voorwaarde sine qua non) nochtans dat de starters van deze troldraden de juiste politieke gezindheid hebben.

quercus 29 januari 2012 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 5961952)
Ik vermoed dat sommige belgicisten van mening zijn dat zij hun doctrine hier onder diverse forumnamen moeten kond maken teneinde de indruk te wekken dat ze met velen zijn.

Anders dan de enkele hier aanwezige voorstanders van het voortbestaan van België, wier mening niet steeds geheel van de redelijkheid afwijkt, zijn belgicisten makkelijk te herkennen om het feit dat zij zich steeds uitputten in het gelijk willen krijgen, ook al hebben ze overduidelijk geen gelijk, en vooral om het totaal gebrek aan wellevendheid dat uit hun bijdragen blijkt.

Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat mensen hun frustraties publiekelijk kunnen uiten, zelfs op een domme en onbeschofte wijze. Maar het is duidelijk dat dit de kwaliteit van onderhavig discussieplatform fel aantast, en dikwijls elke potentieel interessante uitwisseling van meningen in de kiem smoort.

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

De harde waarheid!

Het Oosten 29 januari 2012 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5962054)
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

De harde waarheid!

U kunt het weten E.Gidius.

quercus 29 januari 2012 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5962058)
U kunt het weten E.Gidius.

Ik ben dus E. Gidius?

Dan moet jij maar eens laten weten aan E. Gidius dat hij in feite Quercus is. Benieuwd naar zijn reactie.:roll:

Dit is van uwentwege een kinderachtige reactie, louter uit frustratie omdat je jezelf per ongeluk hebt verraden. Wat een sufferd!

stuyckp 29 januari 2012 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5962046)
Daar hoor ik Stuyckp & Co niets over zeggen. Verwonderlijk? Helem�*�*l niet.

Troldraden mogen volgen deze partijslaafjes op voorwaarde (een voorwaarde sine qua non) nochtans dat de starters van deze troldraden de juiste politieke gezindheid hebben.

Nog steeds niet bekomen van het feit dat ik u betrapt heb op een leugen dat u mij hier nu moet viseren ?
Lees trouwens eens wat ik hierboven heb gepost. En ik heb nog nooit geklaagd over een draad die u hebt geopend.

fonne 29 januari 2012 16:03

Citaat:

Dat het die Belgicistische trol/len is/zijn zekers die het niet kunnen nalaten elke dag een N-VA bashing draad te starten in "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming"?

suqar_7loe 29 januari 2012 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5962070)
Dat het die Belgicistische trol/len is/zijn zekers die het niet kunnen nalaten elke dag een N-VA bashing draad te starten in "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming"?

Ik merk op dat er één forummer is die draden opent met de bedoeling de N-VA te bashen.

Kijk fonne, van mijn part opent ge hier draden die je wilt. Deze draad en de inhoud daarvan hoort hier niet thuis. Ik zou bijna durven zeggen dat de draadstarter zelf aan het trollen is door een draad te openen die hier niet thuishoort met de bedoeling mensen op te zetten tegen anderen.

stropke 29 januari 2012 16:14

Citaat:

Om zich te verstoppen voor de Orangisten blijkbaar..:roll: ? :lol:

SDG 29 januari 2012 16:31

Sommige mensen nemen dit forum veel te serieus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be