![]() |
Staking mislukt
Vakbonden gaan het ontkennen, maar je kan nu al spreken van een mislukte staking. En dit is maar goed ook.
Vakbonden gaan nu maar eens hun plaats moeten kennen. |
Citaat:
|
De normale mensen lusten die lulkoek niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het andere geval gaan de Walen ons voor zijn. Het zijn zij die de scheiding al voorbereidt hebben. Hoe beter Elio zijn Nederlands spreekt hoe gevaarlijker het voor Vlaanderen wordt. Let op mijn woorden... |
Citaat:
That said, ik voel bijna een fysieke afkeer als ik die Rudy De Leeuw nog maar eens zijn nonsens hoor verkondigen. |
Citaat:
Die kl..t u waar u bijstaat ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En het gras aan de overkant... je weet wel ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu de nationale staking inderdaad niet de gevreesde ellende en beschaafde "ik rij de domme stakers dood als ze in mijn weg staan" niet van toepassing is geweest is het alvast leuk op wat na te trappen terwijl ze nog bezig is. Vakbonden kennen hun plaats alvast (goed of slecht laat ik nog in het midden) maar de échte vraag is of wij als loonslaven, als burger onze plaats kennen? Volgens velen hier en daarbuiten is dat als melkkoe die naar de pijpen danst van de banken en ander grootkapitaal (werkgever bv), niet staakt maar mopperend ondergaat. Goed bezig, de volgende generatie(s) zijn ons dankbaar. |
Citaat:
|
en waarom is de staking mislukt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben getelefoneerd naar 1000 bedrijven.... Goed voor Belgacom? Stel dat ze 3 minuten per bedrijf bezig waren ;) |
Net naar het ziekenhuis geweest.
Geen spoor van een staking. Idem ditto op de weg. |
Ik constateer nochtans dat Telenet niet echt naar behoren werkt. O.a. mijn email is niet bereikbaar.
Verder moet ik vaststellen dat een aantal bedrijven die ik belde niet bereikbaar zijn. En nog : ik heb het anders aangepakt. Ik werk vandaag thuis en een beetje minder hard.:twisted: Dit gezegd zijnde, als ik de vakbonden was, ik zou het veel strategischer aanpakken. Essentiële bedrijven in de communicatie stilleggen (zoals bijvoorbeeld Telenet, Belgacom) en dan vervolgens gedurende een aantal dagen zorgen dat de toegang middels 'in panne' gevallen vrachtwagens naar de olieleverende bedrijven in de havens dicht zat....Mja, maar goed voor de werkgevers dat de leiding van de vakbond zo slim niet is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be