![]() |
Van Rossem of De Wever?
Op wie gaat u stemmen bij de verkiezingen in 2014?
Jean Pierre Van Rossem blaast R.O.S.S.E.M. nieuw leven in |
Zeker géén van beide, maar die optie 'vergat' je.
Voorstander van directe democratie zeker :? |
Citaat:
|
Er is amper een programma beschikbaar. Het meest concrete dat ik vind is dit:
"Genoeg met het politieke geklungel van onze politici, genoeg met banken die ons in de andere Europese landen met hun gefoefel verplichten tot bezuinigen en inleveren." Van Rossem hekelt vooral de grote nadruk op begrotingsdiscipline. "Je moet toch geen groot licht zijn om te zien dat je met besparingen geen economische groei creëert", verduidelijkte hij. "De gewone man heeft alle redenen om echt kwaad te zijn op de onkunde van een handvol politici dat ieder elementair macro-economisch doorzicht mist." Al moet ik toegeven dat zelfs al zou het hier bij blijven, deze partij verder gaat dan al de anderen (op klein-links na). |
Van Rossem zal toch stemmen van nva kunnen afsnoepen, vrees ik.
|
Citaat:
Citaat:
|
van rossem gaat nooit opkomen in 2014. Hij is iets anders van plan, maar hij haalt toch nooit van zijn leven een zetel (tenzij er een écht programma aan de pas komt natuurlijk)
|
Citaat:
Ik heb geen flauw idee wat voor volk er op ROSSEM zou stemmen. Ik zeker niet. |
Citaat:
N-VA kiezers zijn wel zo slim hun stem niet verloren te gooien aan opportunisten. |
waarom zouden ldd'ers van de ene dode partij naar de andere overlopen? Tenzij ze natuurlijk écht dom zijn uiteraard
|
Hij zal vast wat stemmen halen, hij is heus niet zo onnozel als de karikatuur die soms van hem wordt neergezet (ik verwijs naar de legendarische aflevering van Phara waar hij de vloer aanveegde met Bogaert en Gennez). Toch hoeft hij niet op mijn stem te rekenen.
|
Geen van beide...
... en die optie is zeker WEL relevant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
't probleem met lichten tussen alle dwaallichten is de corrupte arrogante houding van die dwaallichten die elke vernieuwing versmachten.
|
Citaat:
|
Ik ben eigenlijk verbaasd dat een bajes-klant zoals Van Rossem nog stemmen zou krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Van Rossem zal er de vloer mee aanvegen, met de faker die geen latijns kan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be