Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Sien Eggers schijt allochtonen de huid vol: "dit is mijn land, keer terug profiteurs" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=167025)

Nr.10 31 januari 2012 12:47

Sien Eggers schijt allochtonen de huid vol: "dit is mijn land, keer terug profiteurs"

1 Bijlage(n)
Sien heeft volgens mij een punt.

Maar als je een punt maakt in dit land ben je strafbaar, wie een punt maakt wordt ongenadig neergesabeld. Zelfhaat? Haat voor onszelf?

bron

maddox 31 januari 2012 13:25

Sorry, maar da's zo achterlijk. Da mens had teveel gezopen. (en zelfs teveel gezopen heb ik zo'n dingen nog nooit gedaan)
Laat de rechtbank erover beslissen indien en als het zover komt.

Mare, men zal er van uit gaan dat een actrice wel wat geld heeft, dus, gaan voor de jackpot waarschijnlijk. De CGKR gesponsorde advokaten zullen nu wel vanonder hun steen komen gekropen.

Edit, dit topic bestaat al.

Kodo Kodo 1 februari 2012 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 5965548)
Edit, dit topic bestaat al.

Inderdaad, maar dat dat mens haar tijdgenoten de huid vol "schijt" wordt daar niet vermeld, en die ongehoorde grofheid verdient ook aandacht, zeker als je sommige forummers bij de discussie wil betrekken.

Henri premier kan in zich deze draad komen uitleven.

Kasumi 1 februari 2012 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 5965501)

Maar als je een punt maakt in dit land ben je strafbaar, wie een punt maakt wordt ongenadig neergesabeld. Zelfhaat? Haat voor onszelf?

Het onstaan van politieke correctheid en zijn gevolgen

SDX 1 februari 2012 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 5967944)

Komt rechtstreeks van stromfront 2005.

Kasumi 1 februari 2012 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5968048)
Komt rechtstreeks van stromfront 2005.

Klopt niet. Wel hier vandaan:

The Culture of Critique: An Evolutionary Analysis of Jewish Involvement in Twentieth-Century Intellectual and Political Movements

SDX 1 februari 2012 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 5968081)

The Culture of Critique: An Evolutionary Analysis of Jewish Involvement in Twentieth-Century Intellectual and Political Movements

drosophila 10 februari 2012 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 5968081)

http://www.adl.org/PresRele/ASUS_12/5286_12.htm

Door altijd uit datzelfde antisemitische vaatje te tappen, blijft je geloofwaardigheid diep onder het vriespunt, Kasumi.

Cynara Cardunculus 10 februari 2012 13:03

De politieke correctheid is een zuivere communistische aangelegenheid. Ik dacht dat iedereen dit al wist.

http://video.google.com/videoplay?do...5369495797236#

alice 11 februari 2012 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 5965501)
Sien heeft volgens mij een punt.

bron

Nee, dat heeft ze niet, ze hoort anderen met rust te laten die gewoon iets eten of drinken en te zorgen dat ze niet zoveel zuipt dat dit gedrag het resultaat is.

alice 11 februari 2012 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proctalgiafugax (Bericht 5982876)
Ik moet alice bijtreden. Laat andere mensen steeds in hun waarde.
Mensen vragen er niet om om lastig gevallen te worden.
Sien mag nog zo een goede actrice zijn, als het klopt wat beweerd wordt, vind ik het heel erg laag bij de grond.

Inderdaad, mensen aanspreken omwille van hun kleur om vervolgens te beledigen is verachtelijk gedrag, gezopen of niet.

Cynara Cardunculus 11 februari 2012 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5982895)
Inderdaad, mensen aanspreken omwille van hun kleur om vervolgens te beledigen is verachtelijk gedrag, gezopen of niet.

volkomen akkoord.

Alleen: zijn er werkelijke getuigen?
Het is namelijk wèl zo dat "anderskleurigen" nogal héél snel menen dat iemand hen over hun huidskleur of zo wenst te beledigen, terwijl dat niet altijd het geval is.
blijkbaar is de zaak ondertussen gesust?

alice 11 februari 2012 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5982898)
volkomen akkoord.

Alleen: zijn er werkelijke getuigen?
Het is namelijk wèl zo dat "anderskleurigen" nogal héél snel menen dat iemand hen over hun huidskleur of zo wenst te beledigen, terwijl dat niet altijd het geval is.
blijkbaar is de zaak ondertussen gesust?

Wanneer het met een sisser is afgelopen, mooi zo! Maar dat verandert niets aan het gegeven dat mensen beledigen enkel omdat ze een bepaalde kleur hebben achterlijk is.

Cynara Cardunculus 11 februari 2012 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5982921)
Wanneer het met een sisser is afgelopen, mooi zo! Maar dat verandert niets aan het gegeven dat mensen beledigen enkel omdat ze een bepaalde kleur hebben achterlijk is.

KLOPT!
Maar dat klopt dan ook wel voor �*lle huidskleuren en niet alleen voor degenen die niet-wit zijn.

alice 11 februari 2012 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5982937)
KLOPT!
Maar dat klopt dan ook wel voor �*lle huidskleuren en niet alleen voor degenen die niet-wit zijn.

Vanzelfsprekend!

Nr.10 11 februari 2012 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5981036)
De politieke correctheid is een zuivere communistische aangelegenheid. Ik dacht dat iedereen dit al wist.

http://video.google.com/videoplay?do...5369495797236#

Dit wijf, Sien, is er toch voor bekend dat ze uit een poco-stal komt.

Cynara Cardunculus 11 februari 2012 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 5982964)
Dit wijf, Sien, is er toch voor bekend dat ze uit een poco-stal komt.

ik houd niet van de benaming "wijf".

Maar een mogelijke piste is natuurlijk dat Sien (indien werkelijk politiek correct zoals standaard bij de betere elitaire kringen der kunsten) in feite in haar aangeschoten bui "een grapje" wou maken zich cynisch bedienend van standaard "vooroordelen" over gekleurde medemensen. Maar dat diezelfde gekleurde medemensen, noch Sien kenden, noch begrepen dat het over een cynische opmerking ging aan het adres van de verfoeide witte racisten....

Nr.10 11 februari 2012 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5982937)
KLOPT!

In Israel moeten ze die van een bepaalde soort niet hebben.

Als het om hun centen gaat (op Wall Street) preken ze de multicul, in hun thuisland smijten ze m******n buiten.

(***) = poco-censuur

Nr.10 11 februari 2012 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5982970)
ik houd niet van de benaming "wijf".

Maar een mogelijke piste is natuurlijk dat Sien (indien werkelijk politiek correct zoals standaard bij de betere elitaire kringen der kunsten) in feite in haar aangeschoten bui "een grapje" wou maken zich cynisch bedienend van standaard "vooroordelen" over gekleurde medemensen. Maar dat diezelfde gekleurde medemensen, noch Sien kenden, noch begrepen dat het over een cynische opmerking ging aan het adres van de verfoeide witte racisten....

Dit is een mogelijke pist.

Een andere piste is dat ze in een dronken bui haar ware aard toonde, haar diepste zelf.

Kasumi 12 februari 2012 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5981010)
http://www.adl.org/PresRele/ASUS_12/5286_12.htm

Door altijd uit datzelfde antisemitische vaatje te tappen, blijft je geloofwaardigheid diep onder het vriespunt, Kasumi.

ADL, de multiculpromoters hebben geen greintje credebiliteit. Ze bevestigen zelfs dat wat Mcdonnald zegt. :lol:

Indoctrinatie voor kinderen:

Anti--Bias and Multicultural Books for Children - ADL

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be