![]() |
Sien Eggers schijt allochtonen de huid vol: "dit is mijn land, keer terug profiteurs"
1 Bijlage(n)
Sien heeft volgens mij een punt.
Maar als je een punt maakt in dit land ben je strafbaar, wie een punt maakt wordt ongenadig neergesabeld. Zelfhaat? Haat voor onszelf? bron |
Sorry, maar da's zo achterlijk. Da mens had teveel gezopen. (en zelfs teveel gezopen heb ik zo'n dingen nog nooit gedaan)
Laat de rechtbank erover beslissen indien en als het zover komt. Mare, men zal er van uit gaan dat een actrice wel wat geld heeft, dus, gaan voor de jackpot waarschijnlijk. De CGKR gesponsorde advokaten zullen nu wel vanonder hun steen komen gekropen. Edit, dit topic bestaat al. |
Citaat:
Henri premier kan in zich deze draad komen uitleven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() The Culture of Critique: An Evolutionary Analysis of Jewish Involvement in Twentieth-Century Intellectual and Political Movements |
Citaat:
|
Citaat:
Door altijd uit datzelfde antisemitische vaatje te tappen, blijft je geloofwaardigheid diep onder het vriespunt, Kasumi. |
De politieke correctheid is een zuivere communistische aangelegenheid. Ik dacht dat iedereen dit al wist.
http://video.google.com/videoplay?do...5369495797236# |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen: zijn er werkelijke getuigen? Het is namelijk wèl zo dat "anderskleurigen" nogal héél snel menen dat iemand hen over hun huidskleur of zo wenst te beledigen, terwijl dat niet altijd het geval is. blijkbaar is de zaak ondertussen gesust? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat klopt dan ook wel voor �*lle huidskleuren en niet alleen voor degenen die niet-wit zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een mogelijke piste is natuurlijk dat Sien (indien werkelijk politiek correct zoals standaard bij de betere elitaire kringen der kunsten) in feite in haar aangeschoten bui "een grapje" wou maken zich cynisch bedienend van standaard "vooroordelen" over gekleurde medemensen. Maar dat diezelfde gekleurde medemensen, noch Sien kenden, noch begrepen dat het over een cynische opmerking ging aan het adres van de verfoeide witte racisten.... |
Citaat:
Als het om hun centen gaat (op Wall Street) preken ze de multicul, in hun thuisland smijten ze m******n buiten. (***) = poco-censuur |
Citaat:
Een andere piste is dat ze in een dronken bui haar ware aard toonde, haar diepste zelf. |
Citaat:
Indoctrinatie voor kinderen: Anti--Bias and Multicultural Books for Children - ADL |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be