Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Een nieuw synoniem voor smeerlap (https://forum.politics.be/showthread.php?t=167136)

De Rode Willem 2 februari 2012 18:18

Een nieuw synoniem voor smeerlap

“Neen dochter, ik kan uw studie niet meer betalen” Dit zinnetje beklijfde mij. Het blijft hangen en draait in mijn hoofd. Het kwam van een 49 jarige man. Slachtoffer van Bekaert. Ontslagen door smeerlappen als Bert De Graeve. Mensen die miserie alleen maar kennen om uit te delen aan andere mensen. Onmenselijke varkens die het leven ontnemen aan andere mensen. Maar zelf genoeg geprofiteerd en geschraapt hebben om nooit aan hun kinderen te moeten zeggen dat ze niet meer kunnen studeren omdat een papa of mama werkloos gemaakt is door rijke ellendelingen. In zulke momenten begin ik te hopen dat er toch nog een God bestaat zodat bandieten als de De Graeves van deze wereld toch nog gestraft kunnen worden. Ook al is het in het hiernamaals en zullen weinig andere mensen kunnen genieten van zulke straffen, het geeft een beetje steun aan mijn rechtvaardigheidsgevoel. Alleen weet ik dat god niet bestaat en dat rijke klootzakken in deze wereld altijd aan het langste einde trekken ! Bah !

pajoske 2 februari 2012 18:31

Een werknemer van Bekaert die de studie van zijn dochter nu plots niet meer kan betalen?
En gij gelooft dat? Ik niet.

Tenminste als hij spaarzaam is omgegaan met zijn relatief hoog loon in het verleden, en rekening houdend met studiebeurzen en derg. die in België mogelijk zijn. Kan ik dat niet geloven.
Het wordt natuurlijk iets anders als hij altijd geleefd heeft met het idee dat hij levenslang verzekerd was van een vast inkomen op Bekaert. Met het verleden van Bekaert rekening houdend moet je dan wel heel erg naïef zijn.

Xenophon 2 februari 2012 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 5969203)
“Neen dochter, ik kan uw studie niet meer betalen” Dit zinnetje beklijfde mij. Het blijft hangen en draait in mijn hoofd. Het kwam van een 49 jarige man. Slachtoffer van Bekaert. Ontslagen door smeerlappen als Bert De Graeve. Mensen die miserie alleen maar kennen om uit te delen aan andere mensen. Onmenselijke varkens die het leven ontnemen aan andere mensen. Maar zelf genoeg geprofiteerd en geschraapt hebben om nooit aan hun kinderen te moeten zeggen dat ze niet meer kunnen studeren omdat een papa of mama werkloos gemaakt is door rijke ellendelingen. In zulke momenten begin ik te hopen dat er toch nog een God bestaat zodat bandieten als de De Graeves van deze wereld toch nog gestraft kunnen worden. Ook al is het in het hiernamaals en zullen weinig andere mensen kunnen genieten van zulke straffen, het geeft een beetje steun aan mijn rechtvaardigheidsgevoel. Alleen weet ik dat god niet bestaat en dat rijke klootzakken in deze wereld altijd aan het langste einde trekken ! Bah !

Leve Belgie!

Fieseler 2 februari 2012 18:49

Citaat:

Toen De Graeve de democratie de nek omgewrongen heeft met zijn nota: "De VRT en de democratische smenleving" heb ik u niet horen klagen...maar nu de dood van de democratie zulk krapuul ongestraft zijn gang laat gaan...nu komen ze janken onze rode burgers....lafaards....
Als het voor onmiddellik gewin is (cfr Tobback, Stevaert en ander links gespuis) dan hoor je ze niet maar als de gevolgen van de straffeloosheid duidelijk worden dan gaan ze staken, janken en calimero uithangen...

BitterSweet 2 februari 2012 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5969230)
Toen De Graeve de democratie de nek omgewrongen heeft met zijn nota: "De VRT en de democratische smenleving" heb ik u niet horen klagen...maar nu de dood van de democratie zulk krapuul ongestraft zijn gang laat gaan...nu komen ze janken onze rode burgers....lafaards....
Als het voor onmiddellik gewin is (cfr Tobback, Stevaert en ander links gespuis) dan hoor je ze niet maar als de gevolgen van de straffeloosheid duidelijk worden dan gaan ze staken, janken en calimero uithangen...

Volgens uw waarschijnlijkheid werken er dus alleen linksen bij bekaert,ook de rechtsen die er werken zullen hetzelfde denken.
Sinds het kapitalisme en het neo-egoisme is de wereld niet verzand maar versteend en alzo onze harten,ik kan niets veranderen en u ook niet,ik kan alleen maar hopen dat er ooit zo een egoist de helft van zijn boterhammetje met u wil delen!

de atoombom 2 februari 2012 19:09

Citaat:

Zijn de linkse politici in het zuiden van dit land niet veel erger?
Of hebben die de dochters van de meete 49 jarige mannen een betere toekomst geboden?

Dat men daar wat meer De Graeves had en wat minder Waalse sossen! ;-)

Fieseler 2 februari 2012 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 5969259)
Volgens uw waarschijnlijkheid werken er dus alleen linksen bij bekaert,ook de rechtsen die er werken zullen hetzelfde denken.
Sinds het kapitalisme en het neo-egoisme is de wereld niet verzand maar versteend en alzo onze harten,ik kan niets veranderen en u ook niet,ik kan alleen maar hopen dat er ooit zo een egoist de helft van zijn boterhammetje met u wil delen!

Eerst en vooral heb ik niemand nodig die zijn boterham met mij deelt. Ik heb mijn ganse leven, ziek en gezond, meeval én tegenslag, keihard gewerkt om financieel onafhankelijk te zijn. Tijdens die generatielang volgehouden inspanning heb ik miljoenen euro's in uw solidariteitssysteem gepompt. Ik hoef op dat gebeid dus van niemand lessen te ontvangen.

En ik herhaal: toen linkieland de democratie de nek omwrong met medewerking van tjeef en blauwzuur heb ik niets dan triomfantelijk gekrijt gehoord. De voorspellingen dat het het feestvierende volk zou zijn dat als eerste slachtoffer zou worden van zijn eigen democratische perversie is voorspeld, beschreven en aangekondigd. Vandaag zijn we zo ver. Ik verkneukel mij op de jankers van vandaag die gisteren kraaiend van vreugde hun eigen democratische hefbomen ten grave hebben gedragen.

La Cigale, ayant chanté
Tout l'été,
Se trouva fort dépourvue
Quand la bise fut venue :
Pas un seul petit morceau
De mouche ou de vermisseau.
Elle alla crier famine
Chez la Fourmi sa voisine,
La priant de lui prêter
Quelque grain pour subsister
Jusqu'�* la saison nouvelle.
"Je vous paierai, lui dit-elle,
Avant l'Oût, foi d'animal,
Intérêt et principal. "
La Fourmi n'est pas prêteuse :
C'est l�* son moindre défaut.
Que faisiez-vous au temps chaud ?
Dit-elle �* cette emprunteuse.
- Nuit et jour �* tout venant
Je chantais, ne vous déplaise.
- Vous chantiez ? j'en suis fort aise.
Eh bien! dansez maintenant.

Karel Martel B 2 februari 2012 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet (Bericht 5969259)

Hu, neen, een rechtse die ontslagen wordt gaat ergens anders werken.

Another Jack 2 februari 2012 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5969219)
Leve Belgie!

Ja, want in een onafhankelijk Vlaanderen zou de mondiale terugval van zonnepanelen nooit gebeurd zijn.

Tejokus 2 februari 2012 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 5969275)

Minister van werk en Kwikie gaan goed zorgen voor de 600 mensen die ontslagen worden.

Het Oosten 2 februari 2012 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 5969209)
Een werknemer van Bekaert die de studie van zijn dochter nu plots niet meer kan betalen?
En gij gelooft dat? Ik niet.

Tenminste als hij spaarzaam is omgegaan met zijn relatief hoog loon in het verleden, en rekening houdend met studiebeurzen en derg. die in België mogelijk zijn. Kan ik dat niet geloven.
Het wordt natuurlijk iets anders als hij altijd geleefd heeft met het idee dat hij levenslang verzekerd was van een vast inkomen op Bekaert. Met het verleden van Bekaert rekening houdend moet je dan wel heel erg naïef zijn.

Jaja, Vlaanderen krijgt klappen. Helaas. Maar oppassen dat we niet de weg opgaan van Wallonië. En wacht maar, het is nog niet gedaan.

Maar wat Bekaert betreft: Bekaert ondergaat gewoon de gevolgen van de internationale crisis en de impact van de lage loonlanden.

BitterSweet 2 februari 2012 19:39

[quote=Fieseler;5969268]Eerst en vooral heb ik niemand nodig die zijn boterham met mij deelt. Ik heb mijn ganse leven, ziek en gezond, meeval én tegenslag, keihard gewerkt om financieel onafhankelijk te zijn. Tijdens die generatielang volgehouden inspanning heb ik miljoenen euro's in uw solidariteitssysteem gepompt. Ik hoef op dat gebeid dus van niemand lessen te ontvangen.

En ik herhaal: toen linkieland de democratie de nek omwrong met medewerking van tjeef en blauwzuur heb ik niets dan triomfantelijk gekrijt gehoord. De voorspellingen dat het het feestvierende volk zou zijn dat als eerste slachtoffer zou worden van zijn eigen democratische perversie is voorspeld, beschreven en aangekondigd. Vandaag zijn we zo ver. Ik verkneukel mij op de jankers van vandaag die gisteren kraaiend van vreugde hun eigen democratische hefbomen ten grave hebben gedragen.

QUOTEbittersweet
Ik geef u geen lessen,en als ge zo veel betaald hebt,dan heb je nog veel meer verdiend,in casu iemand met een klein loon,kan niets wegzetten,als die zijn belasting en al zijn kosten al kan betalen is hij tevreden.
Moet u dan aan iemand die geen invloed heeft op politiek,geen invloed heeft op economie,geen invloed heeft op wat dan ook UW ... waarheid vertellen,waar zou die mens daar mee te maken hebben,net of hij daar iets aan zou kunnen veranderen.

guido 007 2 februari 2012 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5969299)
Jaja, Vlaanderen krijgt klappen. Helaas. Maar oppassen dat we niet de weg opgaan van Wallonië. En wacht maar, het is nog niet gedaan.

Maar wat Bekaert betreft: Bekaert ondergaat gewoon de gevolgen van de internationale crisis en de impact van de lage loonlanden.

Pris Filip ging een tijdje geleden in India een Bekaertfabriek openen.
Waar denkt u dat ons werk nu naartoe gaat?

Juist ja.

Fieseler 2 februari 2012 19:45

fout

Fieseler 2 februari 2012 19:47

[quote]

net zoals ik zei...jankers en calimero's....en altijd iemnd anders' fout...

BitterSweet 2 februari 2012 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 5969275)

Linkse en rechtse extremen raken mekaar beste,een mens is een mens en luiheid meet men niet met links of rechts,en wie heeft er nu feitelijk de crisis veroorzaakt?
Heeft zorgen dat de burger voldoende heeft dat gedaan(links) of heeft kapitalisme en ongebreideld jagen op winst dit veroorzaakt,leg jij me nu is uit onder welke noemer dit valt,en leg me dan uw flauw exuus is uit!

Xenophon 2 februari 2012 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5969284)
Ja, want in een onafhankelijk Vlaanderen zou de mondiale terugval van zonnepanelen nooit gebeurd zijn.

Jaja Jack, het is allemaal de schuld van het onafhankelijke Vlaanderen... :roll:

Het Oosten 2 februari 2012 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5969312)
Pris Filip ging een tijdje geleden in India een Bekaertfabriek openen.Waar denkt u dat ons werk nu naartoe gaat?

Juist ja.

Zoals ik zei, de druk van de lage loonlanden. Maar ook dat liedje zal niet blijven duren. Maar dan gaat Bekaert (bij manier van spreken) naar Uagadugu. Naar het arme Afrika dus.

born2bewild 2 februari 2012 19:58

Belt de glaeve is toch balon gewolden
is dat dan gene goeie?

Vito 2 februari 2012 20:00

Citaat:

Ontslagen door smeerlappen als Bert De Graeve.

Was dat niet die sympathieke meneer waar de hele bevolking voor gemobiliseerd werd om hem in Schalke Ruiters te krijgen?

Wat waren we dom...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be