Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Regering Anti-Bart I (https://forum.politics.be/showthread.php?t=167146)

fonne 2 februari 2012 22:22

Regering Anti-Bart I

De eerste gevolgen van de regering Anti-Bart I beginnen stilaan maar zeker duidelijk te worden.

Van Hool - naar Macedonië
Bekaert - 600
Nokia Siemens Networks - 168
Crown Cork Deurne - 300
Devoteam -40
Alcatel-Lucent -185

En het sociale bloedbad is nog maar pas begonnen.

Maikel Joosten 2 februari 2012 22:28

En de Ps-regering gaat verder met een smile. Wat een bende lafaards.

matthias999 2 februari 2012 22:29

Men zal lachen tot men erbij neervalt, he.

Di Rupo I = Meest nefaste regering van de Belgische geschiedenis.

Maikel Joosten 2 februari 2012 22:30

Let op mijn woorden: allemaal de schuld van de N-VA. Zwarte oktober zal zoet zijn.

born2bewild 2 februari 2012 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 5969611)
En de Ps-regering gaat verder met een smile.

uiteraard, al die extra werklozen zijn toekomstige kiezers

Bokkenreyder 2 februari 2012 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 5969611)
En de Ps-regering gaat verder met een smile. Wat een bende lafaards.

Foto van Beke (op het moment dat hij nog eens even zijn kop boven de grond durft vertonen)

DucDEnghien 2 februari 2012 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5969600)
De eerste gevolgen van de regering Anti-Bart I beginnen stilaan maar zeker duidelijk te worden.

Bekaert - 600
Crown Cork Deurne - 300
Devoteam -40
Alcatel-Lucent -185

Je bent de aandeel koersen van die bedrijven vergeten aan te duiden. De relevantie van hun beslissingen zal enkel bewezen worden als je die kan vergelijken.

zonbron 2 februari 2012 22:42

Citaat:

Bekaert - 600
Crown Cork Deurne - 300
Devoteam -40
Alcatel-Lucent -185

Dank U EDR ! Lang leve de post-industriële samenleving !!!

Effect 2 februari 2012 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 5969650)
Dank U EDR ! Lang leve de post-industriële samenleving !!!

Tijd voor de revolutie van het proletariaat. En proletariaat is wel degelijk het juiste woord, meer dan ons lijf en familie zal er niet overblijven.

zonbron 2 februari 2012 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 5969694)
Tijd voor de revolutie van het proletariaat. En proletariaat is wel degelijk het juiste woord, meer dan ons lijf en familie zal er niet overblijven.

Inderdaad,

Het is een tot heden toe geslaagde sluwe operatie om de gehele middenklasse (en ook de vele rijkere klassen en collaborateurs die denken een stuk van de taart te bekomen) in het proletariaat/dood te duwen.

De revolutie van het proletariaat zal via de traditionele honger/niet zo traditionele ziektes en de nieuwe massa-controletechnologie in de kiem gesmoord worden.

REVOLUTIE IS NU ! (OF mss NOOIT)

BTW Ook Bartje is een (al dan niet) verdoken Eurofiel. Flamigante aanhangers weze gewaarshuwd !

Graag merk ik nog even op dat alle belastingsgelden, door de brave burger geschonken, worden aangewend om alle instrumenten der onderdrukking ten behoefte van de realisatie van de deze anti-humane operatie genaamd desindustrialisatie waar te maken. Zonder deze vallen deze plannen in duigen. Protesteer ! Wake up !

mkb 2 februari 2012 23:34

Misschien nog een paar dagjes staken. Helpt altijd!
En de bierverkoop zal er wel bij varen...

fonne 2 februari 2012 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5969723)

Pin 29 Februari al maar vast in je agenda.

Nieuwe staking op 29 februari?

Dit land moet naar de kloten en snel wat.

fbpolitics 2 februari 2012 23:37

Ik ben zeker GEENgeen voorstander van Di Rupo.
Maar dat hij verantwoordelijk is voor deze ontslagen, zou ik niet onmiddellijk durven zeggen. Dat is zeggen dat Obama verantwoordelijk is voor de crisis.
Beiden zijn middenin de storm beland.

MAAR: de aanpak verschilt.
Obama snoeit in het leger en andere niet levensnoodzakelijke takken -ja ik weet dat het leger voor veel jobs zorgt in de USA-, wil de rijken aanpakken en heeft daar geen schrik van, pompt miljarden in het land zelfs ten koste van hun nationale schulden...
Di Rupo neemt overal nog geld weg bij de kleine man, is alle achterdeurtjes aan het sluiten zodat diezelfde kleine man nog meer stikt, en bezuinigt ten koste van Vlaanderen.

Di Rupo is het dus niet, met komende falingen en werklozen die zijn aan te komen.

ViveLaBelgique 2 februari 2012 23:48

Citaat:

Bekaert - 600
Crown Cork Deurne - 300
Devoteam -40
Alcatel-Lucent -185

Ik zie geen correlatie tussen de regering en de ontslaggolven. Ik deel echter de mening dat het hoog tijd is dat Elio Di Rupo I wordt vervangen door Bart De Wever I.

zonbron 2 februari 2012 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5969728)
Pin 29 Februari al maar vast in je agenda.

Nieuwe staking op 29 februari?

Dit land moet naar de kloten en snel wat.

GO ! Actie nu !

zonbron 2 februari 2012 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics (Bericht 5969729)
Ik ben zeker GEENgeen voorstander van Di Rupo.
Maar dat hij verantwoordelijk is voor deze ontslagen, zou ik niet onmiddellijk durven zeggen. Dat is zeggen dat Obama verantwoordelijk is voor de crisis.
Beiden zijn middenin de storm beland.

MAAR: de aanpak verschilt.
Obama snoeit in het leger en andere niet levensnoodzakelijke takken -ja ik weet dat het leger voor veel jobs zorgt in de USA-, wil de rijken aanpakken en heeft daar geen schrik van, pompt miljarden in het land zelfs ten koste van hun nationale schulden...
Di Rupo neemt overal nog geld weg bij de kleine man, is alle achterdeurtjes aan het sluiten zodat diezelfde kleine man nog meer stikt, en bezuinigt ten koste van Vlaanderen.

Di Rupo is het dus niet, met komende falingen en werklozen die zijn aan te komen.

Nee, het is de schuld van Ron Paul ! :rofl:

zonbron 2 februari 2012 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5969741)
Ik zie geen correlatie tussen de regering en de ontslaggolven. Ik deel echter de mening dat het hoog tijd is dat Elio Di Rupo I wordt vervangen door Bart De Wever I.

Right ! :rofl:

Zucht 2 februari 2012 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5969723)

Nationale staking tegen de prijsverhoging van het bier. 8-)

solidarnosc 3 februari 2012 02:41

Industriëel beleid is al decennia taak van gewesten. Een van de eerste zaken die werden geregionaliseerd. Ironie is wellicht dat veel ondernemingen nu mensen op straat zetten omdat Di Rupo nu hervormingen aan het doorvoeren is onder druk Vlaamse rechterzijde.

Bokkenreyder 3 februari 2012 06:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5969838)
Industriëel beleid is al decennia taak van gewesten. Een van de eerste zaken die werden geregionaliseerd. Ironie is wellicht dat veel ondernemingen nu mensen op straat zetten omdat Di Rupo nu hervormingen aan het doorvoeren is onder druk Vlaamse rechterzijde.

:rofl: Die linkiewinkies toch! nooit kunnen toegeven dat zij en hun beleid al jaren in de fout zijn gegaan! Wat een Calimero's!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be