![]() |
Regering Anti-Bart I
De eerste gevolgen van de regering Anti-Bart I beginnen stilaan maar zeker duidelijk te worden.
Van Hool - naar Macedonië Bekaert - 600 Nokia Siemens Networks - 168 Crown Cork Deurne - 300 Devoteam -40 Alcatel-Lucent -185 En het sociale bloedbad is nog maar pas begonnen. |
En de Ps-regering gaat verder met een smile. Wat een bende lafaards.
|
Men zal lachen tot men erbij neervalt, he.
Di Rupo I = Meest nefaste regering van de Belgische geschiedenis. |
Let op mijn woorden: allemaal de schuld van de N-VA. Zwarte oktober zal zoet zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een tot heden toe geslaagde sluwe operatie om de gehele middenklasse (en ook de vele rijkere klassen en collaborateurs die denken een stuk van de taart te bekomen) in het proletariaat/dood te duwen. De revolutie van het proletariaat zal via de traditionele honger/niet zo traditionele ziektes en de nieuwe massa-controletechnologie in de kiem gesmoord worden. REVOLUTIE IS NU ! (OF mss NOOIT) BTW Ook Bartje is een (al dan niet) verdoken Eurofiel. Flamigante aanhangers weze gewaarshuwd ! Graag merk ik nog even op dat alle belastingsgelden, door de brave burger geschonken, worden aangewend om alle instrumenten der onderdrukking ten behoefte van de realisatie van de deze anti-humane operatie genaamd desindustrialisatie waar te maken. Zonder deze vallen deze plannen in duigen. Protesteer ! Wake up ! |
Misschien nog een paar dagjes staken. Helpt altijd!
En de bierverkoop zal er wel bij varen... |
Citaat:
Nieuwe staking op 29 februari? Dit land moet naar de kloten en snel wat. |
Ik ben zeker GEENgeen voorstander van Di Rupo.
Maar dat hij verantwoordelijk is voor deze ontslagen, zou ik niet onmiddellijk durven zeggen. Dat is zeggen dat Obama verantwoordelijk is voor de crisis. Beiden zijn middenin de storm beland. MAAR: de aanpak verschilt. Obama snoeit in het leger en andere niet levensnoodzakelijke takken -ja ik weet dat het leger voor veel jobs zorgt in de USA-, wil de rijken aanpakken en heeft daar geen schrik van, pompt miljarden in het land zelfs ten koste van hun nationale schulden... Di Rupo neemt overal nog geld weg bij de kleine man, is alle achterdeurtjes aan het sluiten zodat diezelfde kleine man nog meer stikt, en bezuinigt ten koste van Vlaanderen. Di Rupo is het dus niet, met komende falingen en werklozen die zijn aan te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Industriëel beleid is al decennia taak van gewesten. Een van de eerste zaken die werden geregionaliseerd. Ironie is wellicht dat veel ondernemingen nu mensen op straat zetten omdat Di Rupo nu hervormingen aan het doorvoeren is onder druk Vlaamse rechterzijde.
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be