![]() |
Prepaid kredietkaart (MasterCard)
Wie af en toe nood heeft aan een kredietkaart om online iets te kopen, maar geen jaarlijkse kosten wil, hier is de oplossing:
http://www.mywirecard.com/nl/ De MasterCard is mijn favoriet. Per storting houden ze 1 euro af. That's it. Geen andere kosten. |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Den baas.
|
Citaat:
Bij sommige shops enkel Visa of MasterCard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
DB M@x bij Deutsche Bank staat mij wel aan moet ik zeggen... Zou graag overstappen maar bestaat daar een makkelijke procedure voor, ipv alles af te halen in cash geld en dan bij DB te gaan? |
Citaat:
Zeer gemakkelijk, zo gepiept, en Mastercard is een serieus gerief. En dan vertrouw ik liever een bank dan één of andere website. |
Citaat:
|
Citaat:
Visa Gold... American Express ... euh ... Rhodium? :-D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:-D Deutsche voor de kaart nemen en de rekening pimpen met occasionele overschrijvingen voor recreatief gebruik. Want ik zou nooit Deutsche als enige bank nemen... |
Citaat:
|
Citaat:
Fortis, klein deel bij Deutsche voor de kaart, en nummer drie? Dexia? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Fortis en Dexia heb ik gesloten; KBC behouden (ook voor aandelen, hospitalisatie, pensioensparen), en Deutsche voor de kredietzaken. Ik hou die twee liever gescheiden. Ben ook Binck en Keytrade eens aan het bekijken als eventuele derde voor losse portefeuilles. Maar voor ik aan zo'n avontuur begin om ergens met tien minuten per dag te spelen waar jongens normaal 18h met acht schermen zitten, zou ik graag iets over aandelenmarkten léren. |
Citaat:
Ik zou eigenlijk in het algemeen iets willen leren over financiële zaken want ik heb er allemaal nougatbollen verstand van. Maar waar beginnen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be