Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kreeg Wendietje een jeep van Laurent ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=167238)

Descartes Jr 4 februari 2012 18:17

Kreeg Wendietje een jeep van Laurent ?

Laurent keek eens diep in haar titten
en zag 't met Wendy zeer goed zitten.
In zijn luxe-jeep
maakten zij in 't geniep
vaak lange prinselijke ritten.

Mak ik een boompken in uwen hof komen planten, Oewendie ?

(neo)geopolitiek 4 februari 2012 19:34

kan me eigenlijk geen fluit schelen wat ze kreeg, los van alle politieke discussies hier zie ik niemand die geen boter op zijn hoofd heeft

Descartes Jr 4 februari 2012 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek (Bericht 5972211)
kan me eigenlijk geen fluit schelen wat ze kreeg, los van alle politieke discussies hier zie ik niemand die geen boter op zijn hoofd heeft

Allemaal vettige peekes, dus ... zonder de meekes te vergeten !

fonne 4 februari 2012 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek (Bericht 5972211)

't waren wel mijn centen waar hij mee betaalde:cry:

Descartes Jr 4 februari 2012 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5972234)

Bel eens naar Wendietje. Misschien mag je ook zo'n ritje maken ;)

fonne 4 februari 2012 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 5972251)
Bel eens naar Wendietje. Misschien mag je ook zo'n ritje maken ;)

Heb geen zin in een ritje met een oude okkazie;-)

Raf 4 februari 2012 20:05

Afgunst is een lelijke karaktertrek.

fonne 4 februari 2012 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5972269)

Zag jij Laurent ook wel zitten? Tja, kans verkeken.

Descartes Jr 4 februari 2012 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5972258)
Heb geen zin in een ritje met een oude okkazie;-)

Ol�*, je zweert dus bij VHP-injectie. Ik kan je de common line diesel aanbevelen ;)

fonne 4 februari 2012 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 5972279)
Ol�*, je zweert dus bij VHP-injectie.;)

Gaat dat niet lekken na een tijd?

Descartes Jr 4 februari 2012 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5972293)
Gaat dat niet lekken na een tijd?

Tegen die tijd hebben de Sossen en Tsjeven dat al lang wegbelast en rijd je met een Sedgway op zonne-energie. Niks lekkage.

(neo)geopolitiek 5 februari 2012 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5972234)

met mijn centen wordt wel meer ongein betaald in dit land, dit is zoeken naar een gemakkelijke prooi

Descartes Jr 5 februari 2012 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek (Bericht 5972770)
met mijn centen wordt wel meer ongein betaald in dit land, dit is zoeken naar een gemakkelijke prooi

Als die ongein gestemd werd door geinigaards die wij geinig zelf verkozen hebben, dan is daar niks mis mee. Als er ongein op onrechtmatige wijze werd betaald, dan moet dat rechtgezet worden.

Cynara Cardunculus 5 februari 2012 10:20

Was dat nog van in de tijd dat de Lorre zo arm was dat hij alleen rozijneboterhammekes met cola kon eten?

(neo)geopolitiek 5 februari 2012 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 5972777)
Als die ongein gestemd werd door geinigaards die wij geinig zelf verkozen hebben, dan is daar niks mis mee. Als er ongein op onrechtmatige wijze werd betaald, dan moet dat rechtgezet worden.

Er zijn tot nu toe weinig "geinigaards" verkozen, of bedoel je gepositioneerd, zie spijtig genoeg niet het verschil met een opgedrongen koningshuis.

Fieseler 5 februari 2012 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5972269)

godvrdegdvrde....ik ben het weeral eens met u Raf...ik denk dat ik mij eens serieus ga laten checken...

On Topic: niemand maalt er om dat onze belastingscenten worden misbruikt om achterlijke trienen en onnozelaars zoals WVW en Laurent een BV status te geven (whatever that may be)......maar als ze zich naadloos naar die Vlaamse onnozelheidscriteria gedragen dan is het hek van de dam...da mag dan weer ni hé...:roll:

Voor de boekskenslezers: ze komen in de boekskens omdat ze dom en onnozel zijn maar als ze zich dom en onnozel gedragen dan is het koekenbak...wat willen die Vlamen dan vraag ik mij af?

hurricane 5 februari 2012 10:41

Geen koningshuis en échte politici. Maar da's een utopie, vrees ik.

Boduo 5 februari 2012 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5972800)
godvrdegdvrde....ik ben het weeral eens met u Raf...ik denk dat ik mij eens serieus ga laten checken...

On Topic: niemand maalt er om dat onze belastingscenten worden misbruikt om achterlijke trienen en onnozelaars zoals WVW en Laurent een BV status te geven (whatever that may be)......maar als ze zich naadloos naar die Vlaamse onnozelheidscriteria gedragen dan is het hek van de dam...da mag dan weer ni hé...:roll:

Voor de boekskenslezers: ze komen in de boekskens omdat ze dom en onnozel zijn maar als ze zich dom en onnozel gedragen dan is het koekenbak...wat willen die Vlamen dan vraag ik mij af?

Ons Wendietje een achterlijke trien ?
:-(

Gwylan 5 februari 2012 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5972800)

Als u bedoelt dat u zich eens “serieus” door mijnheer Raf “zal laten checken” kunt u vanaf dan op de “s” van “eens” besparen als u zegt het met hem eens te zijn.

On topic : dat iemand een autootje koopt om mogelijks gebruik te kunnen maken van het enig talent dat Van De Kerckhove rijk is, tot daar aan toe. Dat die iemand bedoeld autootje koopt met gemeenschapsgeld, lijkt mij evenwel geen goed idee.

Rest de vraag waarom iemand als Van De Kerckhove een autootje nodig zou hebben waarmee ze zich kan op één of ander terrein wagen

Boduo 5 februari 2012 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 5972914)
Als u bedoelt dat u zich eens “serieus” door mijnheer Raf “zal laten checken” kunt u vanaf dan op de “s” van “eens” besparen als u zegt het met hem eens te zijn.

On topic : dat iemand een autootje koopt om mogelijks gebruik te kunnen maken van het enig talent dat Van De Kerckhove rijk is, tot daar aan toe. Dat die iemand bedoeld autootje koopt met gemeenschapsgeld, lijkt mij evenwel geen goed idee.

Rest de vraag waarom iemand als Van De Kerckhove een autootje nodig zou hebben waarmee ze zich kan op één of ander terrein wagen

Of Lolo dat wagentje kocht met z'n dotatie of met €'s van defensie, komt ongeveer op hetzelfde neer. Onze Iris heeft meer dan één talent hoor !
Ze heeft inderdaad géén autotje nodig om zich op één of ander "terrein" te wagen. Zelfs geen yacht of een privé-helikopter...

;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be