Gwylan |
5 februari 2012 12:36 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
(Bericht 5972800)
godvrdegdvrde....ik ben het weeral eens met u Raf...ik denk dat ik mij eens serieus ga laten checken...
On Topic: niemand maalt er om dat onze belastingscenten worden misbruikt om achterlijke trienen en onnozelaars zoals WVW en Laurent een BV status te geven (whatever that may be)......maar als ze zich naadloos naar die Vlaamse onnozelheidscriteria gedragen dan is het hek van de dam...da mag dan weer ni hé...:roll:
Voor de boekskenslezers: ze komen in de boekskens omdat ze dom en onnozel zijn maar als ze zich dom en onnozel gedragen dan is het koekenbak...wat willen die Vlamen dan vraag ik mij af?
|
Als u bedoelt dat u zich eens “ serieus” door mijnheer Raf “ zal laten checken” kunt u vanaf dan op de “ s” van “ eens” besparen als u zegt het met hem eens te zijn.
On topic : dat iemand een autootje koopt om mogelijks gebruik te kunnen maken van het enig talent dat Van De Kerckhove rijk is, tot daar aan toe. Dat die iemand bedoeld autootje koopt met gemeenschapsgeld, lijkt mij evenwel geen goed idee.
Rest de vraag waarom iemand als Van De Kerckhove een autootje nodig zou hebben waarmee ze zich kan op één of ander terrein wagen…
|