![]() |
Gedachtenassociatie
Vanavond is er een film met Hugh Grant op de televisie.
En omdat Mitgard en ik daar zo om moesten lachen (wat een hekel ik heb/had aan die truttebol van een 'acteur') en ik toch ga kijken vanavond, moest ik opeens aan politics.be denken. Zo diep gaat het soms. Vriendelijke groeten, Polly |
Doeg !!
|
(gelukkig heeft zo'n film ook vee pauzes)
|
Wat goed dat je dit opbrengt, Polly.
Want niets staat zo voor de ultieme filmervaring als Hugh Grant TEARIN IT UP in een Romantische Komedie, natuurlijk. Ik weet gewoon dat er duizenden vrouwen (en mannen!) nu verlangend uitkijken naar die legendarische 'I'm so awkward in a cute, goofy way'- look. Verdorie, hij is al bezig! |
Citaat:
't Is 'Two weeks notice', Gardy. Ik breng het op puur vanwege de gedachtenassociatie ! ;) :D |
trololoolololol
http://www.youtube.com/watch?v=fNLin...feature=fvwrel |
Mods? Ik kreeg net een bericht dat politics.be niet veilig zou zijn, en misschien gepiraat werd en er virussen opzitten.
Ik ben dus weer weg. Groeten ! Polly PS: ik geloof dat V. Vlaming last van Tourette heeft. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Het was kort doch gezellig! ;) |
De mods houden een winterslaap, denk ik.
Hoe dan ook, ik ben wel een beetje gevleid nu ik weet dat Polly over mij gedachtenassocieert. Dag, Polly! Tot Notting Hill ofzo! |
Het is me een waar genoegen, Mitgard.
Blij dat je Polly-radar nog zo goed werkt! Die Hugh die speelt ook altijd dezelfde rol, van de truttebol die ont-trut wordt door een leuke Girl Next Door die hem een beetje vermenselijkt. Altijd dezelfde bekken. Maar Sandra Buttock vind ik wel lief. Allez, veel plezier en tot Nottingham (of Brussel of ...) xoxxo Polly |
edit
|
¨PS: ik luister naar Black Sabbath! Goed joh!
|
Citaat:
|
GARDY!
Ga je naar Graspop in juni ?? |
|
Citaat:
GARDY ! |
Citaat:
Als COB en Ensiferum op dezelfde dag komen is de kans reëel dat ik ga. Dat zou overigens de eerste keer zijn dat ik naar graspop ga. Ik ben alvast begonnen met sparen! |
Citaat:
;=)) Iron Man! |
Citaat:
Verder dan 'paranoid' ben ik nooit echt geraakt bij BS. En wat is er live van die oude glorie nog overgebleven hé. Zelfs A. Laiho is live al lang over zijn piek, en die is amper 33. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be