![]() |
Jezus is herrezen !
Hij is skateboarder geworden !!
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120204_065 En opgepast ! De nieuwe Jezus moet je niet lastig vallen ! http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120204_065 |
Citaat:
ik begrijp de aandacht niet dat dit groepje krijgt, ze spelen op hun beste momenten middelmatige popmuziek. |
Wie kan aantonen dat hij niet verrezen is, hij werpe de eerste steen.
|
Citaat:
Nutteloos en puberaal, als ik de commentaren lees op katholiek.nl kan ik ze alleen maar gelijk geven en daar sta ik nu niet bepaald op te wachten. Het resultaat van deze clip is dat katholieke zich als volwassen verantwoordelijke mensen zich presenteren en hun tegenstanders als onverantwoordelijke pubers! Dank U dEUS. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer. Het eerste deel van de clip was namelijk best leuk, maar op het einde vind ik het inderdaad ook erg puberaal en flauw.
|
Grappig wel om te zien dat christenen die zich op een moraal hoger schavotje achten dan de moslims als het om kritiek op hun geloof gaat voelen zich plots wel in hun kruis getast (pun intended).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niemand wordt graag gratuit door het slijk gehaald. Tot daar mijn medeleven met de 'gekwetste' katholieken. Ik bepaal zelf wel welke waarde geloof voor mij heeft.
Wel treffend dat Deus (net zoals de hele resem politiek correcte kerkbashers) niet tegelijkertijd een clip brengt met Allah of zijn profeet in de hoofdrol. Alsof wat er in de katholieke kerk misloopt/misliep opweegt tegen wat er bij de islam heden ten dage nog steeds misloopt... Intelectuele lafheid en politieke correctheid gaan blijkbaar hand in hand... |
't Begin van het liedje komt precies uit een ander nummer...:?
Clipje zelf is nu niet om over naar huis te schrijven, voor de "jesus" hebben ze niet eens moeite gedaan. Precies een soort Iraanse hippie. Dan liever dat ze een jesus aankleden als deze... Die trekt er tenminste op en dat maakt het net leuk. Ze zullen denken dat als Urbanus en z'n bakje stro bekend werd door zo'n beetje commotie, dat zij hetzelfde kunnen. Niet dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Trekt op niets. Duidelijk zoeken naar aandacht die ze niet verdienen.
|
Wie kan aantonen dat hij niet verrezen is, hij werpe de eerste steen.
hij was niet dood |
Weinig origineel concept.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be