![]() |
zero zero zero zero zero zero zero zero...
...zero zero. cinquo!
So long hufter! Op geruimd staat netjes. Positief is positief, schorsen was dus de enige mogelijkheid. Citaat:
|
:cheer: andy :cheer:
|
Citaat:
Dan toch gerechtigheid voor de ketting! :twisted: Mentale tik. Contador gaat nooit meer de hoogvlieger zijn die hij was. Let op mijn woorden. Boonen gaf tenminste toe, en kijk, die gaat het weer beter af. Leugenaars en topsport: slechte combinatie. Dan wordt je beter politicus. |
zou hij zijn geld moeten teruggeven?
|
![]() edit: hmmmm deze was bedoeld om in de topic over de elfstedentocht te staan. Maar ik laat hem hier, de non-relevantie is meer dan grappig |
Een paardenmiddel bijgot.
Kon hij niet betrapt worden op een drug die een beetje hip is. |
![]() |
Jammer dat men Boonen in den tijd liet lopen. Het mag eindelijk wel eens gedaan zijn met het glamourizeren van junkies. Slechte voorbeelden hebben we al genoeg!
Hopelijk houdt men deze politiek aan. Schande over hen die Contador willen vrijwaren van straf om de 'sport' te beschermen. Waarde sportliefhebbers, sport is niet gediend met junkies valsspelers. |
Citaat:
|
Citaat:
De argumenten (bv. onder andere dat Spanje niet gekend is als een land dat last heeft van vervuild vlees via clenbuterol , in tegenstelling tot alle andere landen--, bv dat bij de andere renners dit niet werd gevonden --, ...) die de drie rechters aanhaalden sloegen nergens op. De hoeveelheid product was heel miniem; te weinig om doeltreffende resultaten te behalen. Wat de uitleg van Contador nog meer geloofwaardig maakt. Bij Amstrong werd wel en veel doping gevonden, doch hij wimpelde dit af als noodzakelijk als bestrijiding tegen zn ziekte. die heeft jaren genomen, en werd jaren ongemoeid gelaten. Bij Contador werd nu éénmaal een minimum gevonden -voordien nooit- en hij krijgt een straf alsof men hem wilt verwijderen. Dat is het in mijn ogen: men wilt hem kapot maken. Men laat hem anderhalf jaar angstig afwachten, en uiteindelijk geeft men hem een mokerslag. Men pakt hem in zijn palmares en men zal zich dan nog uitspreken over een geldboete ook. Wat een onrecht, wat een onrecht!!! Ik ga hier dan een bijzondere wens uiten: ik hoop dat de drie 'rechters' iets bijzonder ergs overkomt. Goede God, laat als het U belieft die smerige varkens, genaamd: Efraim Barack, Quentin Byrne-Sutton en Ulrich Haas iets heel ergs overkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terug naar de studiedienst zou ik zeggen. |
Citaat:
|
ik heb ooit de cijfers gezien van de onaangekondigde dopingcontroles: tom boonen had in één tour meer onaangekondigde controles dan kim clijsters in gans haar eerste carriere...
Dan weet je toch genoeg? Fuentes had een frigo vol met bloedzakken, enkel een deeltje daarvan was van coureurs. Iedere keer als men een nieuw dopingmiddel kan opsporen en men test bvb in de athletiek, dan lopen er horden sporters tegen de lamp. Zelfde verhaal in de voetbal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is geen prestatiebevorderend middel zoals aranesp, cera of epo hé. Het doet twee zaken: zorgen voor vetverlies en spieropbouw. Dat is iets dat je pakt tijdens de voorbereiding, om gewicht kwijt te raken en spieren bij te kweken. Wat er volgens mij gebeurd is, is het volgende: contador is zeer slordig geweest in zijn opbouwperiode naar de tour. Hij zat aan een clenbuterolkuur maar heeft niet lang genoeg gewacht om zijn eigen bloed af te nemen. Vandaar dat er nog een kleine hoeveelheid clenbuterol in zijn zak bloed zat. Tijdens de tour heeft hij zijn eigen bloed terug toegediend via een bloedtransfusie (zo'n dingen zijn illegaal, maar gebeuren vaak: ze krikken hiermee hun zakkende hematocriet weer op. Vreemd dat ze daar nooit iets tegen doen: een rustdag en opeens springt van iedere topcoureur zijn hematocriet weer omhoog...). Daarna krijgt hij dopingcontrole en pats! Slecht gerekend en positief bevonden. Heeft hij op dat eigenste moment voordeel gehad bij dat kleine beetje clenbuterol? Neen. Maar het bewees wel dat hij op een ander moment vals heeft gespeeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be