![]() |
Welke "grote" partij gaat als eerste onder de kiesdrempel
Simpele vraag. Wat denkt het forum? Wat er ook gebeurt, dit zal het gevolg van de vorige verkiezingen zijn (om me in te dekken tegen een bepaalde triplenick troll)
|
N-VA is als een komeet omhoog geschoten.
Kan heel snel een vallende ster worden (zie Finland). De vetballon De Wever is al aan het leeglopen, meldt de media for profit. |
Citaat:
trouwens, dergelijke groei in tien jaar tijd is niet uitzonderlijk. |
ik heb gekozen voor de vld, hoewel ik hoop op cd&v.
Tzal vld of vb worden denk ik: klein middenveld, een deel van de boodschap die ze brengen, wordt door een andere partij overtuigender gebracht, waardoor ze al veel kiezers kwijt zijn en er zullen er nog volgen. Hoewel de cd&v nog minder boodschap heeft dan die twee anderen partijen, hebben ze nog een buffer in het middenveld. Maar ook die zal beginnne afbrokkelen |
Citaat:
|
Maakt dat nog enig verschil uit? De Rupo I blijft desnoods 4 jaar de regering in lopende zaken.
|
Vlaams Belang.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen enkele keuze is vanzelfsprekend. Groen lijkt het meest waarschijnlijk aangezien ze nu al nauwelijks boven de kiesdrempel uitkomen.
|
Citaat:
Maar nu inderdaad in vrije val. |
Citaat:
|
vlaams blok, dat is in sneltreinvaart terug het antwerps fenomeen aan het worden, van waaruit het op zwarte zondag groot was geworden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben voor de langzame en pijnlijke afgang
baby tobback en baby decroo moeten het dikwijls komen uitleggen voor de camera |
Citaat:
- Ze waren ook de eersten om de Vlaamse Onafhankelijkheid als reële mogelijkheid te formuleren. - Ook wat criminaliteit betreft waren ze de eersten die ingingen tegen de criminologen van de '68 generatie die alle schuld gaven aan de samenleving. -enz Ooit betekende dat iets. Nu zijn ze achterhaald door de tijd, door hun eigen strategische vergissingen en de sclerose van hun leiderschap. |
Citaat:
Waarom herbront uw partij niet eens? Met haar eenpuntenprogramma zal het er nooit komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be