![]() |
Neemt u nog de metro in Brussel?
La STIB demanderait �* ses agents de sécurité d’éviter les stations �* risque.
Als zelfs de controlleurs van de stations wegblijven, moeten wij ons nog veilig voelen? |
Ik neem elke dag de metro.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien niet omdat je zoals 98% van de niet betrokkenen met de staart tusen de benen gedaan hebt alsof er niets gebeurt is. Soit ik wil hier niet over in discussie gaan of u zwaar verwijten, ik zeg maar wat ik denk dat het mogelijk zou kunnen zijn. |
Citaat:
|
Ik persoonlijk mijd elk O.V. in Brussel, zeker op de late en donkere uren!
Niet dat ik ril van de angst maar ik wil niet in de bak gaan zitten voor het crapuul en vermijd elk contact voor mijn eigen veiligheid. Zolang dat niet opgekuist wordt daar zien ze mij in die vuile smeltput van agressie, wetteloosheid en onveiligheid dat ze onze hoofdstad noemen niet. |
In de Parijse metro heb ik het onlangs nog meegemaakt dat agenten in burger een dievenbende pakten in volle toeristentijd (juli) op een redelijk volle metrotrein, echt indrukwekkend, ook enkele bendeleden die op het perron stonden te wachten hadden ze te stekken. Echt top professionals.
Oei, het gaat hier over Brussel zeker ? Neen, daar heb ik geen + of - ervaring. Maar ik heb toch zo´n buikgevoel dat hier meer watjes bij de metropolitie zijn... ;-) |
Citaat:
|
Voor onderscheiding moet je een omweg maken langs zwarte vijvers met een spanned roos tshirtje en een man-bag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Been there, done that. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal te voet, met de metro als het regent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be