![]() |
"Al zeker 400 kinderen gedood in Syrië"
Opdat Assad en zijn naaste omgeving de macht kunnen behouden schiet het Syrisch leger op onschuldige burgers en bombardeert hun dorpjes en steden. Wie levend wordt gevangen wordt gemarteld en in vele gevallen vermoord. Er vallen dagelijks doden, soms honderden op een dag. Er zoudenn reeds meer dan 6.000 mensen zijn gedood waaronder 400 kinderen, zo zeggen de instanties van de VN.
Ik hoop dat ze die Assad levend vangen en naar Den Haag sturen om zich te verantwoorden voor zijn misdaden tegen de menselijkheid. ![]() Citaat:
|
Unicef wordt gecontroleerd door de zionisten ...
De opstandelingen zijn VS getrainde al qaida terroristen ... In Bahrain is het veel erger ... Alvast een greep uit de reacties die men hier mag verwachten van de oogklep brigade en naieve RT kijkers. Gelukkig is de russische minister van BZ nu in syria om wapens en munitie te verkopen ... euh ik bedoel vrede te brengen. Assad moet trouwens niet naar den haag komen, laat die maar eindigen zoals kadaffi. |
Citaat:
Uw voorziendheid is enorm, doch de voorspellingen zijn niet echt moeilijk. Over uw laatste zin : ik zie hem liever levend naar Den Haag komen. We moeten niet worden zoals hijzelf. |
Citaat:
Trouwens met Rusland heeft Assad een machtige bondgenoot. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondertussen moordt Assad lustig voort ...
|
Wat wil je dan Antoon? Een interventie?
|
Citaat:
Maarhet getalm van de VN en de veto's van Rusland en China helpen ook niet denderend veel, toch? |
Citaat:
|
Mocht het regime van Assad vallen, (en dus de Christenen in Syrie gaan gedecimeerd worden), kom dan niet met de opmerking '' Ich habe es nicht gewusst ''
|
Citaat:
Trek je eigen conclusie zou ik zeggen (..), geen prettig vooruitzicht voor Israël, jawel dit komt van een Hebreeuwse bron ! |
Citaat:
The Christian post - een Amerikaanse site - is ook om; nu de politiek nog (!) |
Citaat:
Citaat:
Wie is de verspreider van deze berichten genaamd Rami Abdul Rahman ? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
400? 8O
Dat is officieel een gegeven van blootgesteld werkelijkheid. In de echte werkelijkheid moet dat getal 10 verdubbeld worden. Hetzelfde geldt voor niet-kinderen slachtoffers. |
Citaat:
Hij moet veroordeeld worden door zijn eigen volk. |
"Sluipschutters vermoorden willekeurig kinderen in Syrië"
Wat aanvullend nieuws voor de goedpraters van Assad alhier.
Afijn, aanvullend is wat veel gezegd, de omvang van de slachtpartijen en de opzettelijke misdaden tegen de menselijkheid zijn ondertussen klaar en duidelijk. Citaat:
|
@ Antoon; Oppositie = Hamas.
Hamas = Sharia Punt |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be