Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Een beetje Griekse zon. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=167391)

BigF 8 februari 2012 08:57

Een beetje Griekse zon.

Heel der dagen langs alle kanten moeten horen hoe dicht Griekenland bij het failliet staat en wat dat allemaal teweeg gaat brengen werkt een beetje op mijn gemoed.

Laten we heel de nadelen even aan de kant schuiven en de zonnige kant eens in het euh, zonnetje zetten.

Wat verandert er ten goede als Griekenland failliet zou gaan?

Goeikope vakanties!! De drachme terug invoeren en zwaar devalueren. Spotgoedkoop naar ginder van de zomer.
:cheer:

Wat nog?
Waarom zouden we nog kunnen cheeren bij een faillisement van Griekenland?

Geertje 8 februari 2012 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 5977486)
Heel der dagen langs alle kanten moeten horen hoe dicht Griekenland bij het failliet staat en wat dat allemaal teweeg gaat brengen werkt een beetje op mijn gemoed.

Laten we heel de nadelen even aan de kant schuiven en de zonnige kant eens in het euh, zonnetje zetten.

Goeikope vakanties!! De drachme terug invoeren en zwaar devalueren. Spotgoedkoop naar ginder van de zomer.

Wat nog?

Dat van die goedkope vakanties, is nog niet zeker. Wie zegt dat het er veilig zal zijn om als toerist naar toe te gaan ?

BigF 8 februari 2012 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 5977493)
Dat van die goedkope vakanties, is nog niet zeker. Wie zegt dat het er veilig zal zijn om als toerist naar toe te gaan ?

[Freddy De Kerpel-modus] Ik heb ooit een week in Kingston, Jamaica gezeten. Mij maak je niet bang met Athene of Heraklion hoor. [/FDK-modus]

En het ging over de goede kant van de dingen.
Het niet doorgaan van goedkope vakanties naar ginder is geen goeie kant van de dingen en hoort dus niet in deze draad thuis.

Geertje 8 februari 2012 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 5977502)
[Freddy De Kerpel-modus] Ik heb ooit een week in Kingston, Jamaica gezeten. Mij maak je niet bang met Athene of Heraklion hoor. [/FDK-modus]

En het ging over de goede kant van de dingen.
Het niet doorgaan van goedkope vakanties naar ginder is geen goeie kant van de dingen en hoort dus niet in deze draad thuis.

Ik wil gewoon zeggen, dat als het er onveilig wordt, je ook een kostprijs van beveiliging zal aangerekend krijgen. En die zal de prijs van de reis dan weer opdrijven.

Ke Nan 8 februari 2012 09:10

Citaat:

Wat nog?

Een failliet Griekenland kan opgekocht worden door Turkije! Of geannexeerd worden. Griekenland terug bij het moederland, Turkije! :cheer:

Geertje 8 februari 2012 09:11

Citaat:

Wat nog?

Een voordeel zal zjin dat de smog in Athene sterk zal verminderen.

En dat de restauratie van de monumenten nu eens af geraakt. :-)

Ke Nan 8 februari 2012 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 5977510)
Een voordeel zal zjin dat de smog in Athene sterk zal verminderen.

Een nadeel is dan weer al dat ezelstront en paardenkak op de wegen.

BigF 8 februari 2012 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 5977507)
Ik wil gewoon zeggen, dat als het er onveilig wordt, je ook een kostprijs van beveiliging zal aangerekend krijgen. En die zal de prijs van de reis dan weer opdrijven.

Nogmaals; noodzakelijke beveiling en oplopende kostprijzen zijn geen goeie dingen en horen dus niet in deze draad thuis.

;-)

BigF 8 februari 2012 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 5977509)
Een failliet Griekenland kan opgekocht worden door Turkije! Of geannexeerd worden. Griekenland terug bij het moederland, Turkije! :cheer:

:-D

backfire 8 februari 2012 09:23

De terugkeer van het fascisme!

Liederik 8 februari 2012 09:32

:cheer: migratiegolven door europa en overal nieuwe griekse snackbars met souvlaki, gyros en moussaka! :cheer:

Geertje 8 februari 2012 09:44

de prijs van de olijven zal dalen

vlijmscherp 8 februari 2012 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 5977513)
Een nadeel is dan weer al dat ezelstront en paardenkak op de wegen.

dat kan dan weer uitgevoerd worden

:cheer: goedkope mest :cheer:

Geertje 8 februari 2012 10:04

als het Griekse voetbal een klap krijgt, hebben de Belgische voetbalploegen weer ietsje meer kans op Europees succes

BigF 8 februari 2012 10:10

Als Griekenland geen geld meer heeft gaan er zeker geen subsidies meer betaald worden voor broeikaseffect-milderende maatregelen waardoor het er nog warmer gaat worden.

:cheer: zon :cheer:
:cheer: vakantie :cheer:
:cheer: goedkope olijven :cheer:

BigF 8 februari 2012 10:11

Griekse Yoghurt

2 kopen 36 gratis

BigF 8 februari 2012 10:13

We hebben dan ook weer eens een volk dat we uit kunnen lachen.
Naast de Hollanders.

Geertje 8 februari 2012 11:03

we zullen de ontwikkelingshulp niet meer zover moeten sturen, deze kan nu in Europa blijven

Mam 8 februari 2012 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 5977509)

Lang leve Turkistan :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be