Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Het slot erop! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=167404)

drosophila 8 februari 2012 14:08

Het slot erop!

Kan er geen slot op "verkiezingen 2010 en regeringsvorming", bij gebrek aan hygiëne in de vorm van een minimum aan moderatie? Het is immers een vuilbak geworden van allerlei irrelevante rommel. Om maar iets te noemen: wat hebben de vermeende doodsbedreigingen aan het adres van Bas Luyten met die verkiezingen en/of regeringsvorming te maken?

vrijevlaming 8 februari 2012 14:13

neen!

vrijevlaming 8 februari 2012 14:15

http://www.youtube.com/watch?v=HBjDZMJUduo

stuyckp 8 februari 2012 14:34

Is dit nu een vraag voor actievere moderatie ?
Die draden waar u het over heeft zouden evengoed bij binnenland kunnen staan, maar als u ze onzinnig vindt wat win je daar dan bij ?
Ik heb wel al gemerkt dat sommige draden 2 keer voorkomen.
Desalniettemin heb ik sterk de neiging om eerst hier te komen kijken.

drosophila 8 februari 2012 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5977908)
Die draden waar u het over heeft zouden evengoed bij binnenland kunnen staan, maar als u ze onzinnig vindt wat win je daar dan bij ?
Ik heb wel al gemerkt dat sommige draden 2 keer voorkomen.
Desalniettemin heb ik sterk de neiging om eerst hier te komen kijken.

Ik dacht ik duidelijk genoeg was, maar dan is er natuurlijk altijd nog stuyckp :-D

Een minimum aan moderatie zou er op zijn minst kunnen voor zorgen dat berichten die onmiskenbaar NIET over de verkiezingen 2010 of de regeringsvorming gaan, verplaatst worden.

(voor mijn part te beginnen met deze draad, die eigenlijk in 'suggesties en mededelingen' moet zitten :oops: )

De schoofzak 8 februari 2012 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5977881)
Kan er geen slot op "verkiezingen 2010 en regeringsvorming", bij gebrek aan hygiëne in de vorm van een minimum aan moderatie? Het is immers een vuilbak geworden van allerlei irrelevante rommel. Om maar iets te noemen: wat hebben de vermeende doodsbedreigingen aan het adres van Bas Luyten met die verkiezingen en/of regeringsvorming te maken?

Ik vind ook dat er een einde mag komen aan dit forumonderdeel. De verkiezingen zijn voorbij en er is een (weliswaar non-)regering gevormd ...

Maar anderzijds: het is wel leuk blijvend herinnerd te worden aan het wereldrecord ....

(En er is al gepleit om een apart hoofdstukje voor de gemeenteraadsverkiezingen. Nu, we zijn zelf niet zo gedisciplineerd ... daarom trek ik het me niet veel aan.)

.

stuyckp 8 februari 2012 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5977959)
Ik dacht ik duidelijk genoeg was, maar dan is er natuurlijk altijd nog stuyckp :-D

Een minimum aan moderatie zou er op zijn minst kunnen voor zorgen dat berichten die onmiskenbaar NIET over de verkiezingen 2010 of de regeringsvorming gaan, verplaatst worden.

(voor mijn part te beginnen met deze draad, die eigenlijk in 'suggesties en mededelingen' moet zitten :oops: )

U weet toch wel dat het een gekende truuk is om een boodschap te herhalen om op die manier te kunnen controleren of de boodschap uperhaupt begrepen is.
U kan het ook echt niet laten om altijd te sneren, smiley of geen smiley.

Mijn boodschap is evenzeer duidelijk. De topic op zich berokkent niemand schade. Het is mijn eerste entrypunt. Maar dat kan evengoed in binnenland.
Er zijn forummers die alleen hier voorkomen en er zijn er die in binnenland blijven. Raar maar waar.

Er is trouwens al een vote voor geweest en de uitslag was houden.
Democraat als ik ben vind ik dus houden.

giserke 8 februari 2012 16:40

Citaat:

't Is de moeite niet meer om te sluiten.
We moeten het binnenkort toch terug openbreken.

Operación Revolutio 8 februari 2012 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5978124)
't Is de moeite niet meer om te sluiten.
We moeten het binnenkort toch terug openbreken.

Zoals de kluizen van de Nationale Bank, quoi..

"Julien! Laat mo' eupe stoan! Da geld vliegt'ie toch sneller bojten dan da wij ze kunne printe ..."

Vito 8 februari 2012 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5977908)

Ja.

Dit forum, althans die categorie, is totaal overbodig geworden en geeft aanleiding tot dubbeldraden. Dat dit forum die categorie laat staan, wekt de indruk dat de verloedering toeslaat.

matthias999 8 februari 2012 17:44

Citaat:

Ze zouden beter een slot op jouw account zetten.;-)

stuyckp 8 februari 2012 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5978212)
Ja.

Dit forum, althans die categorie, is totaal overbodig geworden en geeft aanleiding tot dubbeldraden. Dat dit forum die categorie laat staan, wekt de indruk dat de verloedering toeslaat.

Inderdaad daar heeft u een punt.

drosophila 8 februari 2012 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5978212)
Ja.

Precies.

Effect 8 februari 2012 19:15

Citaat:

You do realise, when moderation becomes active on this forum, you are about the first one to get perma-banned? I would keep silent if I were you.

drosophila 8 februari 2012 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Effect (Bericht 5978343)
You do realise, when moderation becomes active on this forum, you are about the first one to get perma-banned? I would keep silent if I were you.

Wat een nonsens.

vrijevlaming 8 februari 2012 19:21

stuyckp 8 februari 2012 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5978352)
Wat een nonsens.

Je gaat me niet vertellen dat met actievere moderatie je uw stijl niet gaat moeten oppoetsen.

Nierika 9 februari 2012 00:42

Citaat:

Wat een nonsens.

Neen hoor!

Xenophon 9 februari 2012 02:32

1 Bijlage(n)
Citaat:

Wat een nonsens.

Snerror 9 februari 2012 06:54

Slot op deze draad aub.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be