![]() |
‘Politieke spionage’ bij N-VA
Bij de N-VA in Antwerpen is ingebroken.
Blijkbaar was men op zoek naar politieke, vertrouwelijke informatie. Ben benieuwd wie hier achter zit. Blijkbaar iemand bij wie het water tot aan de lippen staat. Link : http://www.knack.be/nieuws/belgie/in...0041476718.htm |
Die indringer lijkt zich toch vrij gemakkelijk toegang verschaft te hebben tot gevoelige informatie? Uit het artikel kan ik niet opmaken dat er ingebroken werd?
|
Watergate? :lol:
|
Volgens mij bestaat er bij een transparante partij geen "gevoelige informatie".
Of bedoelen ze, dat er in de partij cenakels van N-VA, zoals bij alle traditionele partijen beslissingen getroffen worden, die hun kiezers niet mogen weten? |
Citaat:
Edit: moesten het zaken zijn die zoals jij schrijft het daglicht niet zouden mogen zien, dan zou BDW daar wel in alle toonaarden over gezwegen hebben, denk ik. Dus hou op met verdachtmakingen of kom af met bewijzen! |
Citaat:
Dat weet jij zelf ook natuurlijk. Jouw enige bedoeling is, eens te meer, wat stomweg komen trollen, omdat dit bij de N-VA gebeurd is. Niet meer of niet minder. En ga nu maar weer in uw parkje spelen. :roll: |
Citaat:
Maar goed, daaruit leert men, he. |
Citaat:
|
Is er een partijkantoor op de gildekamersstraat?
Zo niet wat doet die gevoelige informatie daar dan onbewaakt op een kantoor? Is er ingebroken? 1-Ik vind dat ieder met zijn poten van andermans zaken moet afblijven. 2-de heren en dames politici leggen bij diefstal de verantwoordelijkheid graag bij het slachtoffer. Ga maar eens naar de politie als er zaken gestolen zijn en je hebt de deur van je eigen woning zelf laten openstaan. 3-volgens de heren en dames politici ben je zelf schuldig tenzij je je onschuld kan bewijzen (zie andere topic). Dat deze dame maar eens bewijst dat ze bestolen werd. Dat lijkt me echt wel moeilijk. |
Misschien zit er wel een mol binnen de N-VA.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Linda Verlinden
zie facebook: fractiemedewerker CD&V / NVA :? :? :? :? :? |
Citaat:
|
los daarvan moeten ze meer opletten met zo'n info en dat beter beveiligen. Die medewerkster verdient een blaam
|
Citaat:
Als je gegevens wil stelen maak je toch gewoon een kopie op je eigen stick. Je gaat toch niet een map leegmaken. Nog iets. Vrijdag zou dat gestolen zijn. Maandag ontdekte ze de diefstal. Ondertussen kan er niks gebeurd zijn? Hier klopt iets niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, hier zit een reukje aan. Of ga jij beweren dat zij die usb-stick een gans weekend in het oog gehouden heeft of in een kluis opgeborgen zat? |
Citaat:
|
NVA weer iemand ontslagen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be